CHMKramer
Leiden, Nederland

Sfeervol gastvrij hotel

Beoordeling van Boutique Hotel De Doelen
4,0 van 5 bollen30 okt 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Mooie ruime kamer en badkamer, goed schoon. Goed bed ook. Uitstekend ontbijt met vers geperst sinaasappelsap. Centraal gelegen. Restaurant De drie gezusters naast de deur: erg makkelijk. Enige minpunt: geen koffie en theevoorziening op de kamer.
Datum van verblijf: oktober 2023
Kamertip: Vraag om een rustige kamer
Reistype: Bezocht met vrienden
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.3 km van Boutique Hotel De Doelen
Exterior view
  • Mercure
2.1 km van Boutique Hotel De Doelen
Restaurant
This is one of the terraces around our lounge, a great place to sit outside and enjoy your breakfast :)
Volledig restitueerbaar
  • Booking.com
3.5 km van Boutique Hotel De Doelen
Meer hotels in Groningen bekijken
Beoordeeld op 11 september 2023 via mobiele applicatie

Het is een heel charmant hotel met ruime kamers aan de voorkant van het pand. Een heerlijk terras aan de marktkant met bediening vanuit de Drie Zusters. Zeer sympathieke ontvangst bij de receptie.
Twee mindere punten is de slijtplekken in de vloerbedekking. Plus het feit dat je de ramen in de nacht beter niet kan opendoen vanwege de menigte voor de deur en de basdreunen vanuit de disco in de kelder van het pand.

Datum van verblijf: september 2023
Beoordeeld op 25 mei 2023 via mobiele applicatie

Prachtig hotel. Oud Engels. Dat is overal doorgevoerd. Erg vriendelijk personeel. Ondanks dat het hotel aan een druk plein ligt, is de isolatie zo goed dat je niets hoort op je kamer.
Het ontbijt is prima. Soms bufet, soms geserveerd. Alles vers. De hele dag door gratis koffie.
Kamer was keurig schoon. We hebben enorm genoten.

Datum van verblijf: mei 2023
Beoordeeld op 29 oktober 2022

Wat een heerlijk hotel met heel vriendelijk gastvrij personeel, we hebben super dagen gehad in Hotel de Doelen, werkelijk alles klopte!
Ook de link naar de naastgelegen horeca is prima en werkelijk overal voelden wij on thuis.

Datum van verblijf: oktober 2022
Beoordeeld op 12 september 2022

wat een leuk hotel op een top lokatie midden tussen de terrassen maar toch was het binnen rustig. fijne ruime kamer (met sauna) en mooie lounge/ontbijtzaal met klassieke uitstraling die bij het pand past. Echt een mooie plek voor een weekend Groningen!

Kamertip: de suite had een sauna, inloopdouche en een groot bad. je hoeft de kamer niet meer uit om na een dag Groningen te ontspannen
Datum van verblijf: september 2022
Beoordeeld op 2 november 2021 via mobiele applicatie

Genoten van 4 dagen Groningen.
De medewerkers hebben ervoor gezorgd dat ons 50jr huw uitje een waar feestje werd. Rozenblaadjes op t bed, prachtig boeket, heerlijke fles wijn en een upgrade naar een prima kamer. Alles werd eraan gedaan om ons te verwennen.
Gelegen op de Grote Markt, terras voor de deur, de 3 gezusters ernaast gelegen. En een fantastisch ontbijt. Het was en is een aanrader. Bedankt.

Kamertip: Parkeren in het Forum.
Datum van verblijf: oktober 2021
De Drie Gezusters, Eigenaar van Boutique Hotel De Doelen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 november 2021

Beste Marianne,

Super bedankt voor deze mooie beoordeling. Dit is precies de manier waarop wij onze gasten willen verrassen en we zijn blij om te zien dat dit positief heeft uitgepakt. Mag ik zo vrij zijn om voor 2031 alvast een kamer te reserveren? Het diamanten huwelijk moet natuurlijk ook weer gevierd worden!

Manuel Mante
Boutique Hotel de Doelen