Tripadvisor
Groningen
Beoordeeld op 25 mei 2019 via mobiele applicatie

Als je in het weekeind nachten boekt via hotelspecials.nl dan wordt je in een kamer gestopt waar je tot sluit van de horeca, 5 uur niet kan slapen door het gedreun van de muziek.
Hotel verder is leuk, ontbijt is goed. Maar het antwoordt, jammer kunnen we niets aan doen u heeft geboekt via hotelspecial.nl is jammer.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 15 mei 2019

Het personeel is aardig en de ligging, midden in het centrum, is uitstekend. Wij hadden een ruime kamer aan de voorkant met een tamelijk nieuwe badkamer.
Wat niet zo beviel waren de extreem zachte matrassen, de versleten vloerbedekking en het loslatende behang in de lobby. Het hotel was ongeveer 20 jaar geleden gerenoveerd, maar het is duidelijk tijd voor een volgende aanpak.
Het ontbijt is voldoende maar niet erg uitgebreid. Ik heb wel beter gehad. De van tafel geruimde spullen en ontbijtafval werd verwerkt naast het koffieapparaat. Niet zo'n fraai gezicht als je midden in het ontbijt zit.
Op de site en bevestiging werd vermeld dat je een tegoedkaart kreeg voor de parkeergarage. Dat is niet het geval. Je krijgt alleen een korting op het totaalbedrag. Ik was de "eerste die hierover een opmerking maakt", ja ja natuurlijk. Ik raad het hotel toch aan om de parkeervergoeding op de site iets minder vaag te omschrijven.

Kamertip: Ideaal gelegen voor een citytrip Groningen
Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 30 april 2019

Hotel de Doelen is gesitueerd aan de Grote Markt met uitzicht op de Martinitoren en het stadhuis. Het is gevestigd in een heel oud, doch gerieflijk pand.
Perfecte bedden in een schone, fraai ingerichte en ruime kamer. De deftige ambiance is typisch Engels, hoewel enigszins gedateerd. Het hotel is heel rustig, soms dringen terrasgeluiden door tot de kamer.
Het ontbijtbuffet was zeer verzorgd, het personeel vaardig, vlot en vriendelijk.

Kamertip: Het beste uitzicht heb je aan de voorzijde, waarbij ook enig risico op terrasgeluiden
Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 5 april 2019 via mobiele applicatie

Goed hotel, gelegen in hartje Centrum naast de Drie Gezusters (waar je trouwens prima kan eten) Kamers zijn prima en badkamer is ruim. Kamerprijzen zijn ex ontbijt. Prima hotel voor een city trip Groningen. Kwartiertje lopen vanaf het Station. Leuke route die zo naar het centrum gaat. Als je rust zoekt dan moet je hier niet heen. Terrasjes en kroegjes liggen naast het hotel.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 11 maart 2019 via mobiele applicatie

Het hotel ziet er van binnen erg leuk uit, klassiek hotel ontbijt. Helaas hadden wij wat last van de omliggende cafés en discotheken kwa geluid. Super centrale ligging in Groningen 5 minuten lopen vanaf de parkeergarage.

Datum van verblijf: maart 2019