“Keurige plek met goed eten”
Beoordeling van Tekinev

Tekinev
Geclassificeerd als nr. 10 van 421 Restaurants in Groningen
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Lunch, Buffet, Reserveringen
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Hele nette en vriendelijke chef. Een van de oude stempel. Zeer goed eten voor de biefstuk in rode wijnsaus. Aanrader!!

Datum van bezoek: september 2018

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Super eten en leuke bediening. Prijs kwaliteit goed. Verse producten voldoende voor de vega’s. Eigenaar is een entertainer

Datum van bezoek: december 2018
6 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op sinterklaasavond hier genoten van de heerlijke gerechten en gezelligheid van de gastheer. Deze had wat last van zijn knie maar niet van zijn humeur.
Wij hadden gekozen voor een drie gangen menu van de kaart en kregen eerst een heerlijke amuse van het huis aangeboden.
Als dit het niveau voor de rest van de avond zou zijn kwam het wel goed. En het kwam meer dan goed. Wij hebben genoten en bevelen dit restaurant van harte aan.

Datum van bezoek: december 2018
26 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn vrouw en ik hebben hier heerlijk gegeten
Ik had mix grill met de lekkerste aardappeltjes van Groningen erbij.
Bediening en eigenaar waren zeer vriendelijk.
Zeer de moeite waard.
We komen hier zeker terug.

Datum van bezoek: november 2018
12 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Jammergenoeg was het extreem stil in de zaak maar het viel ons op dat het in heel de stad extreem rustig was. Heel aardige bevlogen eigenaar. Drie leuke gangetjes voor € 30... kun je niks van zeggen. Smaakte prima. Flesje Champagne voor € 40... Komen wel zeker nog wel een keertje...

Datum van bezoek: november 2018

Reizigers die Tekinev bekeken, bekeken ook

In Tekinev geweest? Deel je ervaringen!