“Super eten en belevenis”
Beoordeling van Tekinev

Tekinev
Geclassificeerd als nr. 10 van 421 Restaurants in Groningen
Geschikt voor: Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Lunch, Buffet, Reserveringen
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Super eten en leuke bediening. Prijs kwaliteit goed. Verse producten voldoende voor de vega’s. Eigenaar is een entertainer

Datum van bezoek: december 2018

6 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op sinterklaasavond hier genoten van de heerlijke gerechten en gezelligheid van de gastheer. Deze had wat last van zijn knie maar niet van zijn humeur.
Wij hadden gekozen voor een drie gangen menu van de kaart en kregen eerst een heerlijke amuse van het huis aangeboden.
Als dit het niveau voor de rest van de avond zou zijn kwam het wel goed. En het kwam meer dan goed. Wij hebben genoten en bevelen dit restaurant van harte aan.

Datum van bezoek: december 2018
26 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn vrouw en ik hebben hier heerlijk gegeten
Ik had mix grill met de lekkerste aardappeltjes van Groningen erbij.
Bediening en eigenaar waren zeer vriendelijk.
Zeer de moeite waard.
We komen hier zeker terug.

12 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Jammergenoeg was het extreem stil in de zaak maar het viel ons op dat het in heel de stad extreem rustig was. Heel aardige bevlogen eigenaar. Drie leuke gangetjes voor € 30... kun je niks van zeggen. Smaakte prima. Flesje Champagne voor € 40... Komen wel zeker nog wel een keertje...

6 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten is hier echt heerlijk, ook zeer geschikt voor vegetariers! Eigenaar was heel gastvriendelijk en het is heel goed geprijsd voor wat je krijgt. Ga hier zeker vaker heen en raad iedereen aan dit ook te doen!

Datum van bezoek: november 2018

Reizigers die Tekinev bekeken, bekeken ook

In Tekinev geweest? Deel je ervaringen!