“Heerlijk gegeten. ”

Geclassificeerd als nr. 10 van 421 Restaurants in Groningen
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Na sluitingstijd, Buffet, Reserveringen
26 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn vrouw en ik hebben hier heerlijk gegeten
Ik had mix grill met de lekkerste aardappeltjes van Groningen erbij.
Bediening en eigenaar waren zeer vriendelijk.
Zeer de moeite waard.
We komen hier zeker terug.

12 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Jammergenoeg was het extreem stil in de zaak maar het viel ons op dat het in heel de stad extreem rustig was. Heel aardige bevlogen eigenaar. Drie leuke gangetjes voor € 30... kun je niks van zeggen. Smaakte prima. Flesje Champagne voor € 40... Komen wel zeker nog wel een keertje...

6 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten is hier echt heerlijk, ook zeer geschikt voor vegetariers! Eigenaar was heel gastvriendelijk en het is heel goed geprijsd voor wat je krijgt. Ga hier zeker vaker heen en raad iedereen aan dit ook te doen!

5 oktober 2018 beoordeeld

Super vriendelijk eigenaar, uitstekend eten! Prima geregeld en super goede service! Eten is uitstekend!

Datum van bezoek: oktober 2018
27 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten is vers, goed en met liefde bereid. De passie voor de Turkse keuken proef je.
De gastvrijheid is top. Voor iedereen een persoonlijk contact, niet gemaakt maar oprecht.
Een aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Tekinev bekeken, bekeken ook

Groningen, Groningen

In Tekinev geweest? Deel je ervaringen!