“Heel erg lekker eten”

Geclassificeerd als nr. 11 van 415 Restaurants in Groningen
Geschikt voor: Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Lunch, Buffet, Reserveringen
1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten is hier echt heerlijk, ook zeer geschikt voor vegetariers! Eigenaar was heel gastvriendelijk en het is heel goed geprijsd voor wat je krijgt. Ga hier zeker vaker heen en raad iedereen aan dit ook te doen!

5 oktober 2018 beoordeeld

Super vriendelijk eigenaar, uitstekend eten! Prima geregeld en super goede service! Eten is uitstekend!

27 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten is vers, goed en met liefde bereid. De passie voor de Turkse keuken proef je.
De gastvrijheid is top. Voor iedereen een persoonlijk contact, niet gemaakt maar oprecht.
Een aanrader.

18 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De eigenaar had in het voorbijgaan al laten weten dat hij niet verwacht had dat er zoveel mensen kwamen eten op zondag, en het was ook nog vakantietijd. Onderbezette keuken dus, die een geweldige amuse serveerde, vriendelijke bediening, en mijn vrouw vond het eten ook verzorgd. Maar als je bijna een uur op een hoofdgerecht moet wachten, dan gaat dat een rol spelen in je hoofd, in mijn hoofd in elk geval. En het vlees vond ik ook niet van superkwaliteit.

H E Y, Eigenaar van Tekinev, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 augustus 2018

Pech?

Voor ons was het zeker pech :

1- Ik kan nergens zien ( geen pin transactie) dat er betaling heeft plaatsgevonden. Misschien kun u daar meer over zeggen?

2- Ik vind jammer dat u hier uw ongenoegen uit terwijl ik u hebt gevraagd of alles naar wensen was.

U vrouw reageerde gelijk en positief . U was aan het eten en negeerde mij/mijn vraag daarom heb ik nadrukkelijk en nogmaals gevraagd of de meneer ook tevreden was en u zei ja. Nou , begrijp ik niet wat voor en waarom u hier zo een negatieve beoordeling plaatst?

3 - U heeft gelijk , u heeft lang gewacht. Nogmaals mijn excuses daarvoor. Ik heb daarom uw porties wat royaler opgediend. Dat gaf ik ook aan. Zelfs heb ik gevraagd of u nog wat wilde drinken maar dat wees u af. Wat kunnen we nog meer doen?

Daarbij , zoals u ook aangeeft , heb ik u gewaarschuwd dat ik onderbezetting heb....

4 - Last but not least : Voor iemand die vaker review schrijft vind ik uw bijdrage wat tegen vallen. Niveau 6 bijdrager staat achter uw naam en uw bijdrage weegt zwaar dan iemand die net begint te bijdragen
Feitelijk vertelt u niets maar komt met een beoordeling dat is jammer! . U zegt bijvoorbeeld dat het vlees niet van superkwaliteit was ( natuurlijk , over smaak(kwaliteit) valt niet te twisten) maar als u mix vlees (meerdere soorten vlees) op u bord heeft mag wat specifieke en genuanceerde uiteenzetting ter informatie wan andere lezers neer zetten. Maar goed dit is mijn mening.

26 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Top gegeten, mooie locatie, heerlijk lekkere mix grill vlees is vers, zeer goed betaalbaar. Heerlijke turkse gerechten. Aardige mensen, goede sfeer.

Reizigers die Tekinev bekeken, bekeken ook

In Tekinev geweest? Deel je ervaringen!