“Top restaurant ”

Geclassificeerd als nr. 11 van 415 Restaurants in Groningen
Geschikt voor: Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Buffet, Reserveringen
26 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Top gegeten, mooie locatie, heerlijk lekkere mix grill vlees is vers, zeer goed betaalbaar. Heerlijke turkse gerechten. Aardige mensen, goede sfeer.

26 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Van Rotterdam naar het mooie Groningen hebben wij heerlijk gegeten bij tekinev! Mix grill is de ultieme aanrader!!

8 juni 2018 beoordeeld

De ervaringen zijn wisselend, de mercimek (romige linzensoep met pruimen) is heerlijk, ook goed bevalt de schotel Dolmas (combinatie van dolmas, Su-Börek, Cacik en een salade van gegrilde paprika of aubergine) en ook de Su-Börek (bladerdeeg met Turkse witte kaas, spinazie en peulvruchten met een salade van gegrilde paprika of aubergine) valt in de smaak. Maar de lamsstoofpot (angzaam gegaard lamsvlees met verse groenten en kikkererwten) is vreselijk. Het vlees is veel te droog en er zit geen kraak of smaak meer aan. Alsof er eerst soep van is getrokken.
De bediening is niet onplezierig, een beetje uitgelaten.

21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zaterdagavond gegeten @ Tekinev. De bediening was erg vriendelijk en het eten heerlijk! Hartelijk dank voor de goede zorgen!

2 april 2018 beoordeeld

Afgelopen zaterdag daar gegeten, na de goede recensies te hebben gevonden. Wij waren er best vroeg en kregen een leuke tafel. Prima ontvangst door een aardige en attente jonge dame. Wat later kwam ook de eigenaar aan tafelen kon ons een goede menu keus aanraden. Wij vonden zijn input en persoonlijke aandacht fijn.Vegatarisch voor mijn vrouw en op de huid gebakken zeebaars voor mij. En het was heerlijk. Heb met veel plezier ervan genoten. Een lekker toetje, grand dessert, als afsluiting. Mochten we weer in Groningen komen, dan staat dit restaurant zeker op onze lijst. Gr. uit Zeeland

Reizigers die Tekinev bekeken, bekeken ook

In Tekinev geweest? Deel je ervaringen!