“heerlijk gegeten”

Geclassificeerd als nr. 10 van 396 Restaurants in Groningen
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Buffet, Reserveringen
2 april 2018 beoordeeld

Afgelopen zaterdag daar gegeten, na de goede recensies te hebben gevonden. Wij waren er best vroeg en kregen een leuke tafel. Prima ontvangst door een aardige en attente jonge dame. Wat later kwam ook de eigenaar aan tafelen kon ons een goede menu keus aanraden. Wij vonden zijn input en persoonlijke aandacht fijn.Vegatarisch voor mijn vrouw en op de huid gebakken zeebaars voor mij. En het was heerlijk. Heb met veel plezier ervan genoten. Een lekker toetje, grand dessert, als afsluiting. Mochten we weer in Groningen komen, dan staat dit restaurant zeker op onze lijst. Gr. uit Zeeland

12 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op basis van alle goede recensies op TripAdvisor, hebben we hier gegeten. Op zich een prima en goede avond gehad maar wij vonden het geheel gemiddeld. Prima eten , goede en aardige eigenaar, gezellige omgeving, maar niet echt onderscheidend van andere restaurants met een Oosterse keuken. We snapten niet helemaal waarom zoveel mensen 5 sterren hebben geven en dit restaurant daardoor tot de besten van Groningen behoort. Zal dus wel aan ons hebben gelegen.

H E Y, Manager van Tekinev, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 november 2017

"Zal dus wel aan ons hebben gelegen." Zelfkennis is het begin van alle wijsheid aldus Socrates .

Wij groeten al die mensen die het onderscheidend vinden en weten te waarderen dat veelheid van verse groenten , royale porties , subtiele kruiding en onderlinge harmonie essentiëler is dan vergaping naar nutteloze kwastwerk , takketjes , druppeltjes meer van liflafjes.

Voor iemand die vaker uit eten gaat en vaker reviews schrijft had ik meer verwacht dan wat generalisatie en onderwaardering. Ik denk, dat kunt u wel.

Evenals u maken wij gebruik van 'dit ' mogelijkheid om onze mening te geven. Dat is het meer niet . Last but not least bedank ik u voor uwer bezoek aan onze restaurant. Hopelijk tot een volgende keer.

11 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben 2 keer een vegetarische hoofdgerecht gegeten en een toetje gedeeld.
We waren zo rond 1800 uur binnen toen het nog rustig was. De (eigen)aardige gastheer legde ons met zijn eigenzinnige humor “de kippensoep is met vakantie” uit wat we konden verwachten.
Voor zover wij konden proeven waren alle ingrediënten heerlijk vers en erg lekker! En geweldige smaakexplosie op ons bord.
Toen het wat drukker werd hoorden we de gastdame zeggen dat de wachttijd zeker een uur bedroeg tegen nieuw binnen gekomen gasten. Zorg dus dat je op tijd bent :)
Tip: de serveerwagen zouden wij vervangen voor een wat luxere exemplaar ipv de versie die ze in verzorgingstehuizen gebruiken (de bekende RVS serveerwagen)

We komen graag nog eens terug!

22 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond voor de eerste keer gegeten bij Tekinev, en vanaf binnenkomst tot vertrek gewoon goed!

Alles keurig schoon, en eten! alles vers en goed van smaak. Bediening (eigenaar zelf) zeer vriendelijk en behulpzaam.

Komen zeker weer terug.

7 oktober 2017 beoordeeld

Samen met mijn vriendin op een maandagavond heen geweest. We ware hier al eens eerder geweest en wederom fantastisch gegeten. Heerlijk Turks eten en hele vriendelijke bediening en eigenaar. Zeker een aanrader en wij gaan ook snel weer eens bij Tekinev eten.

Reizigers die Tekinev bekeken, bekeken ook

In Tekinev geweest? Deel je ervaringen!