“Gemiddeld eten maar leuke bediening.”
Beoordeling van Tekinev

Tekinev
Geclassificeerd als nr. 10 van 417 Restaurants in Groningen
Geschikt voor: Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Buffet, Reserveringen
12 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op basis van alle goede recensies op TripAdvisor, hebben we hier gegeten. Op zich een prima en goede avond gehad maar wij vonden het geheel gemiddeld. Prima eten , goede en aardige eigenaar, gezellige omgeving, maar niet echt onderscheidend van andere restaurants met een Oosterse keuken. We snapten niet helemaal waarom zoveel mensen 5 sterren hebben geven en dit restaurant daardoor tot de besten van Groningen behoort. Zal dus wel aan ons hebben gelegen.

Datum van bezoek: november 2017
H E Y, Manager van Tekinev, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 november 2017

"Zal dus wel aan ons hebben gelegen." Zelfkennis is het begin van alle wijsheid aldus Socrates .

Wij groeten al die mensen die het onderscheidend vinden en weten te waarderen dat veelheid van verse groenten , royale porties , subtiele kruiding en onderlinge harmonie essentiëler is dan vergaping naar nutteloze kwastwerk , takketjes , druppeltjes meer van liflafjes.

Voor iemand die vaker uit eten gaat en vaker reviews schrijft had ik meer verwacht dan wat generalisatie en onderwaardering. Ik denk, dat kunt u wel.

Evenals u maken wij gebruik van 'dit ' mogelijkheid om onze mening te geven. Dat is het meer niet . Last but not least bedank ik u voor uwer bezoek aan onze restaurant. Hopelijk tot een volgende keer.

11 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben 2 keer een vegetarische hoofdgerecht gegeten en een toetje gedeeld.
We waren zo rond 1800 uur binnen toen het nog rustig was. De (eigen)aardige gastheer legde ons met zijn eigenzinnige humor “de kippensoep is met vakantie” uit wat we konden verwachten.
Voor zover wij konden proeven waren alle ingrediënten heerlijk vers en erg lekker! En geweldige smaakexplosie op ons bord.
Toen het wat drukker werd hoorden we de gastdame zeggen dat de wachttijd zeker een uur bedroeg tegen nieuw binnen gekomen gasten. Zorg dus dat je op tijd bent :)
Tip: de serveerwagen zouden wij vervangen voor een wat luxere exemplaar ipv de versie die ze in verzorgingstehuizen gebruiken (de bekende RVS serveerwagen)

We komen graag nog eens terug!

Datum van bezoek: november 2017
22 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond voor de eerste keer gegeten bij Tekinev, en vanaf binnenkomst tot vertrek gewoon goed!

Alles keurig schoon, en eten! alles vers en goed van smaak. Bediening (eigenaar zelf) zeer vriendelijk en behulpzaam.

Komen zeker weer terug.

Datum van bezoek: oktober 2017
7 oktober 2017 beoordeeld

Samen met mijn vriendin op een maandagavond heen geweest. We ware hier al eens eerder geweest en wederom fantastisch gegeten. Heerlijk Turks eten en hele vriendelijke bediening en eigenaar. Zeker een aanrader en wij gaan ook snel weer eens bij Tekinev eten.

Datum van bezoek: september 2017
3 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk ingericht, vriendelijke en warme ontvangst. Alles is er op gericht je een fijne avond te bezorgen waarbij je op je gemak van je eten, drinken en gezelschap kunt genieten. Wij kozen voor 2x het moussaka menu. We werden er hierbij vriendelijk op gewezen dat dit best een zwaar menu was, en het misschien een idee zou zijn om 1x de moussaka te vervangen door een ander gerecht naar keuze. Hier wordt niets extra's voor in rekening gebracht, wat zeer netjes is. Iedere gang was even smakelijk. Bediening zeer attent. Turkse rode wijn smaakte heerlijk. Waarom waren we hier nog niet eerder? We komen zeker terug.....

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die Tekinev bekeken, bekeken ook

Groningen, Groningen

In Tekinev geweest? Deel je ervaringen!