“Vers en lekker!”

Geclassificeerd als nr. 10 van 398 Restaurants in Groningen
Geschikt voor: Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Na sluitingstijd, Buffet, Reserveringen
11 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben 2 keer een vegetarische hoofdgerecht gegeten en een toetje gedeeld.
We waren zo rond 1800 uur binnen toen het nog rustig was. De (eigen)aardige gastheer legde ons met zijn eigenzinnige humor “de kippensoep is met vakantie” uit wat we konden verwachten.
Voor zover wij konden proeven waren alle ingrediënten heerlijk vers en erg lekker! En geweldige smaakexplosie op ons bord.
Toen het wat drukker werd hoorden we de gastdame zeggen dat de wachttijd zeker een uur bedroeg tegen nieuw binnen gekomen gasten. Zorg dus dat je op tijd bent :)
Tip: de serveerwagen zouden wij vervangen voor een wat luxere exemplaar ipv de versie die ze in verzorgingstehuizen gebruiken (de bekende RVS serveerwagen)

We komen graag nog eens terug!

22 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond voor de eerste keer gegeten bij Tekinev, en vanaf binnenkomst tot vertrek gewoon goed!

Alles keurig schoon, en eten! alles vers en goed van smaak. Bediening (eigenaar zelf) zeer vriendelijk en behulpzaam.

Komen zeker weer terug.

7 oktober 2017 beoordeeld

Samen met mijn vriendin op een maandagavond heen geweest. We ware hier al eens eerder geweest en wederom fantastisch gegeten. Heerlijk Turks eten en hele vriendelijke bediening en eigenaar. Zeker een aanrader en wij gaan ook snel weer eens bij Tekinev eten.

3 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk ingericht, vriendelijke en warme ontvangst. Alles is er op gericht je een fijne avond te bezorgen waarbij je op je gemak van je eten, drinken en gezelschap kunt genieten. Wij kozen voor 2x het moussaka menu. We werden er hierbij vriendelijk op gewezen dat dit best een zwaar menu was, en het misschien een idee zou zijn om 1x de moussaka te vervangen door een ander gerecht naar keuze. Hier wordt niets extra's voor in rekening gebracht, wat zeer netjes is. Iedere gang was even smakelijk. Bediening zeer attent. Turkse rode wijn smaakte heerlijk. Waarom waren we hier nog niet eerder? We komen zeker terug.....

16 juli 2017 beoordeeld

De gastheer praat graag met je en praat met je over je wensen.
Het menu is alleen een uitgangspunt.
Prima bereid. Goede wijn.

Reizigers die Tekinev bekeken, bekeken ook

In Tekinev geweest? Deel je ervaringen!