“Gewoon goed!”

Geclassificeerd als nr. 11 van 413 Restaurants in Groningen
Geschikt voor: Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Lunch, Buffet, Reserveringen
22 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond voor de eerste keer gegeten bij Tekinev, en vanaf binnenkomst tot vertrek gewoon goed!

Alles keurig schoon, en eten! alles vers en goed van smaak. Bediening (eigenaar zelf) zeer vriendelijk en behulpzaam.

Komen zeker weer terug.

7 oktober 2017 beoordeeld

Samen met mijn vriendin op een maandagavond heen geweest. We ware hier al eens eerder geweest en wederom fantastisch gegeten. Heerlijk Turks eten en hele vriendelijke bediening en eigenaar. Zeker een aanrader en wij gaan ook snel weer eens bij Tekinev eten.

3 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk ingericht, vriendelijke en warme ontvangst. Alles is er op gericht je een fijne avond te bezorgen waarbij je op je gemak van je eten, drinken en gezelschap kunt genieten. Wij kozen voor 2x het moussaka menu. We werden er hierbij vriendelijk op gewezen dat dit best een zwaar menu was, en het misschien een idee zou zijn om 1x de moussaka te vervangen door een ander gerecht naar keuze. Hier wordt niets extra's voor in rekening gebracht, wat zeer netjes is. Iedere gang was even smakelijk. Bediening zeer attent. Turkse rode wijn smaakte heerlijk. Waarom waren we hier nog niet eerder? We komen zeker terug.....

16 juli 2017 beoordeeld

De gastheer praat graag met je en praat met je over je wensen.
Het menu is alleen een uitgangspunt.
Prima bereid. Goede wijn.

30 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In een ontspannen sfeer heb ik met collega's bij Tekinev. Het eten was heerlijk, lekkere mezzes, lamsvlees en gegrilde groenten. De bediening is vlot en vriendelijk, en van een Turks-Groningse directheid. Lekkere raki ter afsluiting.

Reizigers die Tekinev bekeken, bekeken ook

In Tekinev geweest? Deel je ervaringen!