“Warme gastvrijheid en heerlijk Turks eten”
Beoordeling van Tekinev

Tekinev
Geclassificeerd als nr. 10 van 395 Restaurants in Groningen
Geschikt voor: Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Buffet, Reserveringen
3 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk ingericht, vriendelijke en warme ontvangst. Alles is er op gericht je een fijne avond te bezorgen waarbij je op je gemak van je eten, drinken en gezelschap kunt genieten. Wij kozen voor 2x het moussaka menu. We werden er hierbij vriendelijk op gewezen dat dit best een zwaar menu was, en het misschien een idee zou zijn om 1x de moussaka te vervangen door een ander gerecht naar keuze. Hier wordt niets extra's voor in rekening gebracht, wat zeer netjes is. Iedere gang was even smakelijk. Bediening zeer attent. Turkse rode wijn smaakte heerlijk. Waarom waren we hier nog niet eerder? We komen zeker terug.....

16 juli 2017 beoordeeld

De gastheer praat graag met je en praat met je over je wensen.
Het menu is alleen een uitgangspunt.
Prima bereid. Goede wijn.

30 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In een ontspannen sfeer heb ik met collega's bij Tekinev. Het eten was heerlijk, lekkere mezzes, lamsvlees en gegrilde groenten. De bediening is vlot en vriendelijk, en van een Turks-Groningse directheid. Lekkere raki ter afsluiting.

30 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mijn Groningse vrienden op zondagavond hier terecht gekomen. Warme ontvangst door de eigenaar. Hij raakte meteen met ons aan de praat, de sfeer was ontspannen en je voelde je er onmiddellijk thuis. We kregen een hapje van het huis aangeboden en dat was meteen een goede binnenkomer. We namen het 3 gangen menu en wat op tafel kwam was overheerlijk en kraakvers. Bij het hoofdgerecht kwamen ook nog verschillende side dishes op tafel wat de maaltijd meer dan kompleet maakte. Voor het dessert hadden wij geen plaats meer over en bij het afrekenen werden daarom spontaan 3 drankjes van onze rekening geschrapt! Ons zie je hier zeker nog eens terug!

29 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren heb ik hier samen met mijn man voor het eerst en zeker niet de laatste keer Turks gegeten.

We werden heel netjes ontvangen door de medewerker. Jassen werden aangenomen en kregen een leuke tafeltje.

Mijn man en ik hebben op aanraden van de eigenaar van Tekinev gekozen voor een vegetarisch hoofdgerecht genaamd Su Börek. Het was verrukkelijk!!!!
Eigenaar heeft mensenkennis en begrijpt meteen wat je wilt eten. Als afsluiter gingen voor de welbekende baklava (wat de eigenaar zelf maakt) en turkse koffie!

We hebben een erg leuke avond gehad en hebben zeker genoten. Tot de volgende keer!

Reizigers die Tekinev bekeken, bekeken ook

In Tekinev geweest? Deel je ervaringen!