“Tapas eten in Grunn”

Geclassificeerd als nr. 65 van 417 Restaurants in Groningen
Keukens: Spaans
Wijk: Binnenstad-Zuid
4 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Opzoek gegaan naar een tapas restaurant om een dagje shoppen af te sluiten. Via Google Maps de locatie kunnen vinden.
Echter was er vanaf de buitenkant niet aangegeven of ze geopend waren. Maar we hebben hier heerlijk gegeten!

26 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening, heerlijk gegeten. Veel verschillende tapas: vlees, vis, kaas, groente. Voor ieder wat wils. Enige puntje voor verbetering is de onhandige menukaart. Voor het onbeperkt tapas eten is het makkelijker om alle tapas op één blad (of twee, dubbelzijdig) te hebben. Nu moet je de hele tijd een heel boekwerk door bladeren. Met zijn 4-en aan een kleine tafel is daar niet genoeg ruimte voor om dat een beetje comfortabel te doen.

13 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zomaar binnen gelopen en erg naar ons zin gehad! De bediening had het vreselijk druk maar hier werd excuses netjes voor aangeboden! De tapasgerechtjes verschillen bijzonderheid,het ene gerechtje is heerlijk en het andere gerechtje maar gewoon. Het is aan te raden om te reserveren bij dit restaurant.

8 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig dakterras. Lekker klein. Eten was heerlijk. Inderdaad geen autentieke Spaanse tapas, maar zeker lekker! Aanradertje.

19 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eigenlijk zou ik het beter voor me kunnen houden, maar dit fantastische restaurant levert superkwaliteit voor een bijzonder goede prijs. We liepen hier toevallig tegenaan na bij een ander tapas-restaurant aan het Gedempte Zuiderdiep na 1 minuut te zijn vertrokken (crowded met luidruchtige studenten).
Aan de buitenkant is het niet te zien, maar Tapasco biedt een uitstekende sfeer, vriendelijk personeel, een goede keuken en een schappelijke rekening.
Beslist voor herhaling vatbaar.
Keep up the good work!

Reizigers die Tapasco bekeken, bekeken ook

Groningen, Groningen
Groningen, Groningen

In Tapasco geweest? Deel je ervaringen!