BenGoorts
Diemen, Nederland

voor het hotel wordt gewerkt aan de rondweg

4,0 van 5 bollen16 jun 2023 beoordeeld
Lekker grote bedden. Het ontbijt was prima. Een leeg koelkastje dus we konden onze eigen drankjes koud zetten.
Het ontbijt was heerlijk.
We konden onze fietsen binnen stallen.
Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Datum van verblijf: mei 2023
Kamertip: Vraag om een rustige kamer
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Hotel- cmanager, Owner van Mercure Groningen Martiniplaza, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 20 jun 2023
Beste gast,
We danken u voor uw feedback.

Fijn dat we u van dienst konden zijn met ons lekker ontbijt en de vriendelijkheid van ons personeel. Uw feedback staat genoteerd.

Met warme groeten en graag tot een volgende keer,

Petra Hoekstra
Gratis parkeren
  • Algotels
Meer hotels in Groningen bekijken
Beoordeeld op 16 augustus 2022

zeer aangenaam verblijf, super ontbijt,
We hebben genoten van de rust in de kamers ,
ligging voor stadwandeling net iets ongemakkelijk , mede door de werken vlak bij het hotel,
verder , alles top en in orde

Datum van verblijf: augustus 2022
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Rick Haandrikman, General Manager van Mercure Groningen Martiniplaza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 augustus 2022

Geachte Gast,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te geven over uw verblijf in ons hotel op Tripadvisor. Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen in ons hotel.

Cluster General Manager

Beoordeeld op 25 januari 2022

Dit was voor mij al de derde keer achter elkaar in dit Mercure hotel, altijd prima bevallen.
Dit keer is echter mijn beoordeling middelmatig omdat het bestellen raar ging. Op een avond ging ik op de app de kamer regelen, ik ben accor member, toen stond er een mooie prijs voor de kamer, maar ik werd uit de app gegooid en kwam er niet meer in. De volgende dag weer geprobeerd en toen was gelijk de prijs hoger! Dat verdient geen hoge score.

Datum van verblijf: januari 2022
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Rick Haandrikman, General Manager van Mercure Groningen Martiniplaza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 februari 2022

Geachte Gast

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te geven over uw verblijf in ons hotel. Onze excuses voor de app. Helaas kunnen wij niet nagaan wat er verkeerd is gegaan, de app word door Accorhotels berheerd. Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen in ons hotel.

Beoordeeld op 29 november 2021

Schoon, goed uitgeruste kamer met alles wat nodig is, een goede matras en het ontbijt is ook goed. Daarbij ook nog kostenloos parkeren, direct voor de deur. Wat wil je eigenlijk meer? Ik niets, rondom tevreden!

• Reistype: Reisde voor zaken

Geachte Gast

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te geven over uw verblijf in ons hotel. Wij zijn blij om te lezen dat uw verblijf naar wens was!. Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen in ons hotel.

Beoordeeld op 22 november 2021 via mobiele applicatie

Personeel was oke, de manager daar in tegen was erg onaardig en wilde op geen enkele manier mee werken. Daardoor mijn gehele verblijf onprettig gevoeld. Na mijn frustraties bij hem op vriendelijke wijzen te hebben aangekaart werd ik genegeerd en met de nek aangekeken.

Kamertip: Het eten is prima! Van de rest moet je het niet hebben!
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 17 november 2021 via mobiele applicatie

Prima hotel vlak bij afrit van de snelweg, parkeren voor het hotel tegen betaling. Vriendelijke ontvangst, mooie en schone kamer dagelijks schone handdoeken en schoonmaak. Goed ontbijtbuffet en prima restaurant met heerlijke gerechten.

Geachte Gast

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te geven over uw verblijf in ons hotel. Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen in ons hotel.