Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Mercure
€ 84
Booking.com
Trip.com
€ 80
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (719)
Beoordelingen filteren
719 resultaten
Waardering van reizigers
192
361
119
30
17
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
192
361
119
30
17
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
6 - 11 van 719 beoordelingen
Beoordeeld op 25 januari 2022

Dit was voor mij al de derde keer achter elkaar in dit Mercure hotel, altijd prima bevallen.
Dit keer is echter mijn beoordeling middelmatig omdat het bestellen raar ging. Op een avond ging ik op de app de kamer regelen, ik ben accor member, toen stond er een mooie prijs voor de kamer, maar ik werd uit de app gegooid en kwam er niet meer in. De volgende dag weer geprobeerd en toen was gelijk de prijs hoger! Dat verdient geen hoge score.

Datum van verblijf: januari 2022
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank Diederikwithhalo
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Rick Haandrikman, General Manager van Mercure Groningen Martiniplaza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 februari 2022

Geachte Gast

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te geven over uw verblijf in ons hotel. Onze excuses voor de app. Helaas kunnen wij niet nagaan wat er verkeerd is gegaan, de app word door Accorhotels berheerd. Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groet,

Rick Haandrikman
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 29 november 2021

Schoon, goed uitgeruste kamer met alles wat nodig is, een goede matras en het ontbijt is ook goed. Daarbij ook nog kostenloos parkeren, direct voor de deur. Wat wil je eigenlijk meer? Ik niets, rondom tevreden!

Datum van verblijf: november 2021
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
1  Bedank gvandijk10
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Rick Haandrikman, General Manager van Mercure Groningen Martiniplaza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 februari 2022

Geachte Gast

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te geven over uw verblijf in ons hotel. Wij zijn blij om te lezen dat uw verblijf naar wens was!. Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groet,

Rick Haandrikman
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 22 november 2021 via mobiele applicatie

Personeel was oke, de manager daar in tegen was erg onaardig en wilde op geen enkele manier mee werken. Daardoor mijn gehele verblijf onprettig gevoeld. Na mijn frustraties bij hem op vriendelijke wijzen te hebben aangekaart werd ik genegeerd en met de nek aangekeken.

Kamertip: Het eten is prima! Van de rest moet je het niet hebben!
Datum van verblijf: november 2021
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank merijnb2020
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 17 november 2021 via mobiele applicatie

Prima hotel vlak bij afrit van de snelweg, parkeren voor het hotel tegen betaling. Vriendelijke ontvangst, mooie en schone kamer dagelijks schone handdoeken en schoonmaak. Goed ontbijtbuffet en prima restaurant met heerlijke gerechten.

Datum van verblijf: november 2021
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Aartv27
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Rick Haandrikman, General Manager van Mercure Groningen Martiniplaza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 februari 2022

Geachte Gast

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te geven over uw verblijf in ons hotel. Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groet,

Rick Haandrikman
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 29 september 2021 via mobiele applicatie

Een mooi hotel, dat dicht bij de snelweg ligt en ringweg (wordt op dit moment gerenoveerd en zal voor wat overlast zorgen). Openbaar vervoer ligt ook in de buurt.
Het centrum is goed met te voet te bereiken. Ongeveer 20 a 25 minuten lopen.

De privilege kamer is mooi met voldoende ruimte. De minibar is gratis en wordt elke dag hervuld met genoeg verschillende dranken, zoals spa blauw en rood, 7-up, cola, jus d'orange, wijn en bier.

Het ontbijt was ook goed met voldoende keuze.

Datum van verblijf: september 2021
Reistype: Reisde met een partner
1  Bedank Worldtraveller1784
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Rick Haandrikman, General Manager van Mercure Groningen Martiniplaza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 september 2021

Geachte Gast,

Wat fijn om te lezen dat u een perfect verblijf heeft gehad in ons hotel. Bedankt voor het delen op Tripadvisor.

Wij hopen u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen in Groningen.

Met vriendelijke groet,

Rick Haandrikman
General manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken