11 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Hotels.comUS$ 185
Expedia.comUS$ 185
PricelineUS$ 185
Orbitz.comUS$ 185
Trip.comUS$ 184
Prestigia.comUS$ 192
Beoordeeld op 4 juni 2023 via mobiele applicatie

Super fijn hotel. Heel vriendelijk personeel, fijne kamer, heerlijke bedden en zeer uitgebreid ontbijt. Lokatie ook top, midden in het centrum. Ondanks de centrale plek totaal geen last gehad van geluid van buitenaf. Wij komen zeker nog een keer terug.

Datum van verblijf: juni 2023
Niek Strous, General Manager van The Market Hotel Groningen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juni 2023

Wat fijn om te horen!
Graag nog eens tot ziens.
Met de code WESTCORDFRIEND krijgen jullie 5% korting via onze website.

Beoordeeld op 28 mei 2023 via mobiele applicatie

Mooie plek aan de Grote Markt met hele goede bediening! Uitstekende kwaliteit van producten, je moet er echt eens heen gaan voor koffie met gebak! Heerlijke patisserie. Maar die cappuccino is ‘through the roof ‘! Nog nooit zo’n mooie dikke romige schuimlaag gehad als hier. We gaan zeker terug om eens te dineren.

Datum van verblijf: mei 2023

Bedankt voor dit compliment.
Graag tot ziens bij het diner!

Beoordeeld op 24 mei 2023

Geweldig hotel op een perfecte locatie. Super vriendelijk en behulpzaam personeel. Heerlijk en rijkelijk ontbijt. Culinair genieten van 's morgens tot 's avonds. Kamers van alle gemakken voorzien. Geen minpunten kunnen ontdekken.

Datum van verblijf: mei 2023

Daar worden we blij van!
Bedankt voor de mooie beoordeling

Beoordeeld op 17 mei 2023

Prachtig, zeer modern hotel (is ook zga nieuw). Lekker uitgebreid ontbijt. Iedereen zeer vriendelijk en hulpvaardig. Kamer is zeer modern, zeer goed bed. Mogelijk een minder (?) puntje is dat het licht van het toilet automatisch werkt, in het midden van de nacht werkt dit eerder storend. Een aanrader!

Datum van verblijf: mei 2023

Goed om te horen dat het verblijf fijn is geweest.
Wat betreft de toilet lamp zijn we alles aan het voorzien van een dimmer, wat het iets aangenamer moet maken.
Graag nog eens tot ziens.

Beoordeeld op 15 mei 2023

Hele beleving van The Market is geweldig! Kamers super, bed heerlijk (vooral de kussens!), restaurant top, zowel de menukaart als het ontbijt.
Wij wilden eigenlijk het hotel niet uit, omdat het hotel van alle gemakken/faciliteiten is voorzien. Wij komen zeker terug!

Datum van verblijf: mei 2023

Hier worden we helemaal gelukkig van.
Fijn om te horen dat het zo goed is bevallen