2 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 155
Hotels.comUS$ 155
PricelineUS$ 155
TravelocityUS$ 155
CheapTicketsUS$ 155
Orbitz.comUS$ 155
Beoordeeld op 6 augustus 2021

Wat een super hotel, iedereen is zo gastvrij!
Mooie ruime kamers,van alle gemakken voorzien.
Midden in het centrum, parkeerplaats om de hoek. En een heerlijk begin vd dag met een vers ontbijtje en koffie naar keuze. Kortom een echte aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2021
Niek Strous, General Manager van The Market Hotel Groningen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 augustus 2021

Bedankt voor de mooie woorden.
Hopelijk nog eens tot ziens

Beoordeeld op 5 augustus 2021

Na een reservering te maken op dezelfde dag als aankomst een top verblijf gehad ! super personeel de receptioniste die belt om even te vragen of de kamer goed is, gelijk een welkom gevoel! heel blij dat ik zo snel terecht kon in een hele mooie kamer, super goed gegeten ook f&b personeel heel aangenaam. het waren 2 topdagen en wij komen zeker terug !

Datum van verblijf: augustus 2021
Niek Strous, General Manager van The Market Hotel Groningen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 augustus 2021

Fijn om te lezen, dat doet ons team erg goed.
Graag nog eens tot ziens, altijd van harte welkom

Beoordeeld op 5 augustus 2021

Geweldig hotel op een toplocatie. Zeer vriendelijk personeel, ruime en heerlijk frisse kamer met een fantastisch bed en kussens. Ontbijt ook top. Kortom een plek om zeker terug te komen.
Bij uitchecken konden we de bagage nog even in het hotel stallen, altijd handig.

Datum van verblijf: augustus 2021

Fijn om te horen, altijd van harte welkom!

Beoordeeld op 4 augustus 2021

Super mooi Hotel, heerlijk geslapen en ontzettend vriendelijk personeel.
We hadden een boeking inclusief ontbijt en ook het ontbijt buffet was heerlijk en enorm uitgebreid. Was een heel leuk uitje zo.

Datum van verblijf: augustus 2021

Moeder dochter uitjes zijn om te koesteren. Fijn dat we daar aan bij hebben kunnen dragen.
Hopelijk nog eens tot ziens.

Beoordeeld op 4 augustus 2021 via mobiele applicatie

Geweldig hotel in hartje centrum van Groningen. Mooie, nette kamers met goede bedden. Uitstekend ontbijt en vriendelijk personeel. Aanrader!
Parkeren kan in een parkeergarage op vijf minuten lopen van het hotel tegen betaling (€15 per 24 uur).

Datum van verblijf: augustus 2021

Fijn om te horen dat u het leuk heeft gehad.
Hopelijk nog eens tot ziens.