Hotels.comUS$ 155
PricelineUS$ 155
TravelocityUS$ 155
Beoordeeld op 4 augustus 2021

Super mooi Hotel, heerlijk geslapen en ontzettend vriendelijk personeel.
We hadden een boeking inclusief ontbijt en ook het ontbijt buffet was heerlijk en enorm uitgebreid. Was een heel leuk uitje zo.

Datum van verblijf: augustus 2021
Niek Strous, General Manager van The Market Hotel Groningen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 augustus 2021

Moeder dochter uitjes zijn om te koesteren. Fijn dat we daar aan bij hebben kunnen dragen.

Beoordeeld op 4 augustus 2021 via mobiele applicatie

Geweldig hotel in hartje centrum van Groningen. Mooie, nette kamers met goede bedden. Uitstekend ontbijt en vriendelijk personeel. Aanrader!
Parkeren kan in een parkeergarage op vijf minuten lopen van het hotel tegen betaling (€15 per 24 uur).

Datum van verblijf: augustus 2021

Fijn om te horen dat u het leuk heeft gehad.

Beoordeeld op 3 augustus 2021

Vriendelijkste personeel. Mooie kamer met heerlijke badkamer. Bed sliep hemels. Ontbijt was ook erg fijn opgezet. Mega fijne ervaring! Het hotel is pas net geopend en alles was daarom ook super fris. Kom
Hier zeker terug!

Datum van verblijf: augustus 2021

Fijn om te lezen, altijd van harte welkom!

Beoordeeld op 3 augustus 2021

Last minute hebben we moeten switchen van hotel, telefonisch contact opgenomen met The Market Hotel waar wij heel snel een kamer konden krijgen. De service van al het personeel is erg goed. Wij hadden het verzoek/vraag voor plantaardige opties voor bij het ontbijt buffet waar goed rekening werd gehouden! Het restaurant beneden is erg mooi en gezellig om ook zonder verblijf een drankje te doen!

Wat betreft de kamer was alles goed geregeld, voldoende handdoeken, schone kamer, ruikt fris!

Een verbeterpunt volgens ons is dat er meer kussen zonder dons/veren zijn, deze waren niet meer beschikbaar, vervelend wanneer je allergisch hiervoor bent.

Datum van verblijf: juli 2021

Bedankt voor het delen van uw feedback.
Een goede tip wat betreft de anti-allergie kussens. We zullen er een aantal extra bestellen.

Beoordeeld op 3 augustus 2021

Prachtige kamer met uitzicht op de Grote Markt. Gezellig café om een drankje te doen of om wat te eten. De volgende ochtend een lekker ontbijt.

Het enige nadeel was dat je mensen op de verdieping boven je goed hoort lopen.

Datum van verblijf: augustus 2021

Bedankt voor het delen van uw bevindingen. Het spijt ons dat u hinder heeft ondervonden van de verdieping boven u.
Wel fijn te lezen dat het overige verblijf goed bevallen is.