“Heerlijk tafelen”

Geclassificeerd als nr. 181 van 422 Restaurants in Groningen
Wijk: Binnenstad-Zuid
Wijk: Binnenstad-Zuid
3 weken geleden beoordeeld

Fantastische gerechten geshared, top kok,uitermate vriendelijke en kundige bediening, een echte aanrader

Datum van bezoek: augustus 2021

30 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi Hollywood stylish intiem ingericht restaurant. Sommige restaurants hebben meubilair wat er voor gemaakt lijkt te zijn om je zo snel mogelijk de tent uit te werken. Hier niet. Erg prettige stoelen en voldoende ruimte. De kaart is interessant en de gerechten delen zich uitstekend om te delen. Dit is dan ook het concept. Lekker een paar gerechtjes bestellen. Deze delen en op naar de volgende smaaksensatie.

Waren onder de indruk van de kwaliteit en de presentatie. Een interessante wijnkaart en als extra uitstekend advies. Eindelijk eens een uitbater die er veel kennis van heeft en dit ook charmant deelt (dank!). Ook de prijs van de wijn is alleszins redelijk als je de kwaliteit van de wijn mee neemt.

Afsluiten met een verzameling van verschillende desserts is een aanrader. Gaat ook mooi samen met een keuze uit de verschillende dessert wijnen

Alles en alles een erg prettige avond gehad met vrienden. Top restaurant en een geweldige aanwinst voor Groningen.

Datum van bezoek: juni 2021
14 juli 2021 beoordeeld

Top restaurant! De kaart was weer eens wat anders maar het eten trof alle verwachtingen! Zeker een bezoekje waard!

Datum van bezoek: juli 2021
2 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier heerlijk op het terras gezeten. Het eten was erg lekker en de wijn was top! Vriendelijke bediening en een mooie zaak!

Datum van bezoek: juli 2021
Layla Dijkstra-Buijs, Eigenaar van Bar 1672, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juli 2021

Beste nicosc88,

Hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling.
Wat fijn dat u heeft genoten op ons terras.

Graag verwelkomen wij u een volgende keer opnieuw om te genieten van één van onze wijnen en een heerlijk diner.

Met gastvrije groet,
Layla | Bar1672

28 juli 2020 beoordeeld

Kundige ober met verstand van zaken over de dranken, en aanbod dranken is ook prima.
Eten niet heel bijzonder, Misschien moet de Kok moet vaker zijn eigen gerechten proeven, alles niet hoog op smaak.
Opmaak van de gerechten ook niet heel bijzonder. Geen wauw gevoel dus!

Datum van bezoek: juli 2020
martinihotelgroup, Eigenaar van Bar 1672, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juli 2020

Hi Harry B,

Bedankt dat je ons eerlijk laat weten wat je van Bar 1672 vindt. Onze excuses dat wij je geen wauw-gevoel hebben bezorgd. Wij vinden het jammer dat het ons niet is gelukt om je verwachtingen te overtreffen. Hopelijk kom je een keer terug, zodat we bij je in de herkansing kunnen.

Met gastvrije groet,

Team Bar 1672

Reizigers die Bar 1672 bekeken, bekeken ook

In Bar 1672 geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.