TripAdvisor

Beoordeling van Wadapartja Westerhaven

Wadapartja Westerhaven
Geclassificeerd als nr. 307 van 456 Restaurants in Groningen
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een goede beslissing geweest om van deze voormalige verfwinkel een horecagelegenheid te maken. Op het gezellige terras zat een gemengd publiek. We dronken er een prima pinot gris. De lunchbroodjes waren voor verbetering vatbaar, want een beetje droog.

Datum van bezoek: september 2019
margreetm2015, Eigenaar van Wadapartja Westerhaven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 september 2019

Hoi Godfried,

Bedankt voor je beoordeling.
Welke lunchgerechten hebben jullie gehad?
Deze feedback is voor ons goed, zodat we de ruimte voor verbetering ook goed kunnen pakken:-)

Alvast dank! Hopelijk tot een volgende keer.

23 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Omdat ik doof ben, heeft deze ober op eigen initiatief op papier geschreven dat aardappels op waren. Dat werd bijna nooit gedaan bij ander cafés!
En eten is lekker! Brunch en lunch keuzes. Aanwinst voor de buurt!

Datum van bezoek: juni 2019
margreetm2015, Eigenaar van Wadapartja Westerhaven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juni 2019

Wat fijn dat we u goed hebben kunnen helpen. Bedankt voor deze review!

Reizigers die Wadapartja Westerhaven bekeken, bekeken ook

Groningen, Groningen

In Wadapartja Westerhaven geweest? Deel je ervaringen!