“Slechte borrelplank”

Geschikt voor: Barscene
Dineropties: Lunch
Wijk: Stadscentrum
31 mei 2018 beoordeeld

Snelle service, Eten duurde wel te lang voor wat we uiteindelijk kregen. Voornamelijk frituur. 3 kipnuggets, 3 vlammetjes en 4 bitterballen met alleen mosterd als sausje erbij, een bakje koude chipskruimels met natte dip, wat jonge- en manchego kaas en een paar plakjes groninger worst. Er miste brood en wat fris. We waren ook niet echt voldaan. Presentatie was ook niet geweldig. De Chorizo, ossenworst, olijven, zongedroogde tomaatjes, cornichons, mosterdkaas en mayonaise waren nergens te vinden. Deze staan wel op de kaart.
Echt gewoon heel erg slecht.

22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je iets besteld dan duurt het lang en je moet meteen afrekenen. We gaven aan nog een lunch te willen maar ze kwamen niet meer langs heel raar zeker niet de moeite waard!
Ga maar naar de drie gezusters toe veel betere bediening.

9 april 2018 beoordeeld

Je wacht erg lang op je eten, twee van de vier borden kwamen koud aan. De patat is erg zout. Stoofpotje is geen stoofpotje te noemen, taai en smaakloos vlees en lauw. Aardappelpuree zit totaal geen smaak aan. Er zijn wel tientallen serveersters langs gelopen maar het duurde wat een halfuur voordat we pas werden geholpen. Uiteindelijk afgedaan met een extra drankje en als excuses werd gezegd dat het ''zo'' druk was. Prijs kwaliteitsverhouding is dit restaurant niet waard. De prijzen liggen tussen de 18 en 25 euro, erg duur als je een koud stuk vlees op je bord krijgt.

19 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij dit restaurant geluncht, erwtensoep en broodje carpaccio, lekkere kop thee erbij, was prima, buiten was het echt koud, en binnen niet veel warmer, echt jammer als je denkt even op temperatuur te kunnen komen.

18 februari 2018 beoordeeld

Door medische omstandigheden kon ik maar de helft bestellen,van wat ik had gekozen,bij de rekening bleek dat ik wel het volle pond moest betalen. De eerste keer dat ik dat mee maakte,dus dat viel tegen

Reizigers die News Cafe bekeken, bekeken ook

In News Cafe geweest? Deel je ervaringen!