“Toegankelijk luxe en bourgondisch”
Beoordeling van Bellami's Bar à Manger

Bellami's Bar à Manger
Geclassificeerd als nr. 55 van 400 Restaurants in Groningen
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier al een aantal keren gegeten. Stelt nooit teleur. Gerechten voelen allen speciaal aan en smaken fantastisch. Bediening is vriendelijk en professioneel. De selectie wijnen is geweldig. Goeie muziek!

30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ongepland en dus zonder reservering neergestreken voor de lunch. Gastvrije ontvangst en prima eten. We gaan snel eens voor een uitgebreider diner.

11 april 2018 beoordeeld

De gerechten zijn divers, luxe en heel smaakvol gearrangeerd. De chef (Maeyke) is heel goed in het combineren van gewone, smaakvolle en tevens bijzondere ingrediënten. Héérlijk geluncht aan de bar. Prettige bediening met goede maaltijd / wijn / thee suggesties. Een echte aanrader. We gaan in april en september bij onze bezoeken aan Groningen zeker wéér terug !

7 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed eten in een prachtige ambiance. Vriendelijke bediening en goede wijnen. De rillettes is een aanrader. Maar ook de escargots zijn een feestje.

26 maart 2018 beoordeeld

Wat is dit restaurant een verrassing! Beetje verstopt om een hoekje in de straat maar binnen maakt het alles goed. Het is sfeervol ingericht, je kunt rustig met elkaar praten zonder al te veel rumoer op de achtergrond.
Het eten (heel simpel, 2kroketten op een wit broodje) was mooi aangekleed, zelf gemaakt, het smaakte fantastisch. Zeker voor herhaling vatbaar!

Reizigers die Bellami's Bar à Manger bekeken, bekeken ook

Groningen, Groningen

In Bellami's Bar à Manger geweest? Deel je ervaringen!