NH Groningen Hotel de Ville(Groningen)
Gratis annuleren tot 26/07
Bud Gett Hostels(Groningen)
Gratis annuleren tot 26/07
Prinsenhof Hotel(Groningen)
  • Restaurant
NH Groningen(Groningen)(Heel veel waar voor je geld!)
NH Hotels
  • Bar/lounge
Mercure Groningen Martiniplaza(Groningen)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
Gratis annuleren tot 27/07
  • Restaurant
Best Western Plus Hotel Groningen Plaza(Groningen)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
25 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Last minute besloot ik 2 nachtjes naar ‘het buitenland’ ;)) te gaan. De Afsluitdijk over en door naar Groningen, samen met mijn 7 jarige. Ik was op zoek naar een b&b en vond de Molenstreek. Off grid, spik en span, op een fantastische locatie. De B&B ligt op maar 15 min. fietsen van het stadscentrum (top service, fietsen kan je lenen) waar een hoop te doen is met een 7 jarige.
‘sMorgens was het wakker worden met een mand met een zalig ontbijt (aangepast aan onze wensen!) uitkijkend over een polderlandschap. Het was genieten too the max.
Een parel in het Noorden........ die je eigenlijk liever voor jezelf houdt.... :-D

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
Priscilla K, Eigenaar van B&B Molenstreek, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 juni 2018

Beste Hedhkgirl, Wat was het leuk om jullie als gast te hebben! En wat een parel van een review. We zijn ontzettend blij hiermee omdat we kunnen lezen dat het jullie zo goed is bevallen. Groetjes aan je dochter (ook van Ruben :)) Jeroen en Priscilla

26 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een uitstekende plek om te zitten. Lekker rustig en alles is netjes verzorgd. Van je ontbijt 's ochtends tot de gratis leenfietsen. Heerlijke bedden en grote en kleine hoofdkussens, net waar je voorkeur naar uit gaat. Eigenaars zijn uitermate vriendelijk en behulpzaam. Als wij weer in de buurt moeten zijjn, gaan we zeker weer hier naartoe!

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Priscilla K, Eigenaar van B&B Molenstreek, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 april 2018

Beste Dons3, Een heerlijke review. Erg fijn dat het jullie zo goed is bevallen. Graag zien we jullie weer terug! Met vriendelijke groet, Jeroen en Priscilla

6 maart 2018 beoordeeld

Wij zijn ontzettend enthousiast over deze B&B. Voorafgaand is het contact met Jeroen heel snel en goed verlopen. Heerlijke kamer en van alle gemakken voorzien. Fijn dat er fietsen te leen zijn, je bent zo in de stad. Wij hebben ons positief laten verrassen door de tips van de B&B eigenaren qua restaurants in de omgeving. Ontbijt en bed waren perfect. Wij raden dit zeker aan voor een weekendje weg met het 'thuis' gevoel in de polder aan de stad. Wat een fijne B&B!

• Verbleef: maart 2018, reisde met een partner

Beste Eveline, Wat een fantastische en fijne review. Geweldig om te mogen lezen dat het jullie zo goed is bevallen. Dank! Met vriendelijke groet en wellicht tot ziens. Jeroen en Priscilla

15 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een super mooie B&B en van alle gemakken voorzien! Het was echt ‘helemaal af’! Mooie ligging, geweldig uitzicht vanuit de kamer en de schapen voor de deur. Na een heerlijk ontbijt op de leenfietsen in 10 minuten tijd in hartje Groningen!
Wij kunnen alleen maar zeggen...tot ziens!

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Priscilla K, Eigenaar van B&B Molenstreek, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 februari 2018

Dank voor deze prachtige review! Fijn te lezen dat het jullie zo goed bevallen is. Heel graag tot ziens :)

11 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een vriendelijk ontvangst van Jeroen. Trots liet hij de kamers zien die gloednieuw zijn. Wat een prachtige ruimte en een uitzicht over de polders. Gratis WiFi, Nespresso apparaat met voldoende cupjes, verschillende soorten thee. Heerlijke bedden met 2 soorten kussens, dik en dun. Een douche zo lekker en comfortabel.
Van de gratis fietsen hebben we geen gebruik gemaakt maar is natuurlijk super handig.
Ontbijt werd op de afgesproken tijd gebracht en we hebben even 2 stoelen opgepakt om bij onze vrienden te ontbijten. Dat daardoor ook ons servies en bestek daar kwam te liggen was helemaal geen probleem.
Croissantjes en stokbrood lekker warm, eitjes van de boer uit de buurt, jonge en oude kaas. Zalige ham en 2 soorten honing, roomboter en Becel. Kortom een fantastische start van de dag, zelfs een flesje Prosecco staat in de koelkast.
De foto’s kloppen helemaal met de werkelijkheid, wat een heerlijk plekje. Voor herhaling vatbaar.

Verbleef: februari 2018, reisde met vrienden

Wat een prachtige review. Heerlijk om terug te lezen dat het jullie zo goed bevallen is. Heel graag weer tot ziens!