“Concept aangepast door Corona maatregelen”
Beoordeling van Vapiano

Vapiano
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 240 van 410 Restaurants in Groningen
Wijk: Stadscentrum
Wijk: Stadscentrum
1 oktober 2020 beoordeeld

Voorheen stond je in de rij om je pasta te laten maken. Ivm Corona maatregelen zoek je nu gelijk een plekje in het restaurant en bestel je via je mobiel/QR code. Het eten wordt dan aan tafel gebracht. Veel beter dan in de rij staan!
Het eten is zoals altijd prima, de standaard gerechten zijn naar keus aan te passen ( bv wel/geen kaas, meer kip, geen paprika etc). De prijzen zijn laag en dus waar voor je geld!

28 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie plek om even te zitten. Midden in het centrum van Groningen. Schoon, netjes, fijn personeel. Het eten was niet wat wij ervan hadden verwacht, helaas.

25 september 2020 beoordeeld

We hebben diverse malen gegeten gedurende ons verblijf in Groningen. Hoewel we huiverig zijn bij ketens, was Vapiano een positieve uitzondering. De kwaliteit was prima, zeker gezien de prijs. De bediening was super vriendelijk. Toen het een keer misging met de bestelling (die enkel via de telefoon kon), loste de "baas" dat perfect op in ons voordeel. De ruime opstelling van de tafels ervoeren we als veilig ivm corona. Vandaar dat we ere meerdere keren geweest zijn. De wijn was goed en de hoeveelheid eten ruim voldoende!

23 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Dinsdag 22 september een hapje gegeten bij vapiano in Groningen.
Normaal bij vapiano heb je vrij snel je eten ivm een trein die we moesten halen.

Het nieuwe systeem met tafel service is helaas in deze vestiging mislukt.

In totaal hebben we eerst 45 minuten moeten wachten voor 2 pizza's na 30 minuten iemand vragen waar die bleven( antwoord binnen 2 minuten) uiteindelijk kwartier erbij geplakt.

Voor de pizza wilde we eerst een drankje, maar daar begon de ellende, het ging niet soepel, duurde 20 minuten voor 2 drankjes.

De trein hadden we overduidelijk gemist en die daar op volgende trein ook.

Pizza zelf was karig belegd en was ook niet heel warm meer, maar omdat we de laatste trein wel wilde halen geen klacht erover gemaakt met de angst dat het weer 30 minuten zou duren.

Of er moet meer personeel aangenomen worden of de kok op het pizza station moet snel op een andere plek gezet worden.

13 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Verkeerd eten gekregen en niet alles wat besteld is. Slechte zaak. Moesten vragen om de ontbrekende gerechten.

Datum van bezoek: september 2020

Reizigers die Vapiano bekeken, bekeken ook

In Vapiano geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.