“Heerlijk zonnig lunchen”
Beoordeling van Dot

Dot
Geclassificeerd als nr. 203 van 400 Restaurants in Groningen
31 mei 2018 beoordeeld

Tijdens een korte lunchpauze heerlijk van het zonnetje genoten op het terras, met beach-gevoel en smakelijke lunchgerechten. TOP dat er op alle tafels een fles zonnebrandmiddel stond! Echt genieten van een hapje, drankje en de zon. Zeker voor herhaling vatbaar.

3 maart 2018 beoordeeld

In deze voormalige 360graden-bioscoop annex planetarium kun je tegenwoordig heerlijk eten en drinken. Tevens ligt het naast een stadstrandje, wat in de zomer een uitgelezen plek is om super chill te relaxen en te zwemmen. Van binnen is het omgebouwd tot een groot en gezellig grand café waar je ook fantastisch kunt eten. De grote bioscoopzaal is nog steeds in gebruik en er worden wekelijks films vertoond. Tevens is er 2 x in de maand live jazzmuziek, zeer de moeite waard!

28 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We really love Martin & we love dot! Super goede service en een hele gezellige avond. Heerlijk gegeten!

20 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Kom hier regelmatig. Voor lunch, diner of feest. Bediening is altijd vriendelijk, eten is altijd goed. Prijs kwaliteit ook erg goed. In de zomer heerlijk buiten zitten en s winters een gezellige relaxte sfeer binnen.

10 januari 2018 beoordeeld

mooi verbouwd na infoversum, sfeer doet gezellig aan. lekkere wijn maar matige kaart. we hebben met 4 personen gegeten, maar het was zeer teleurstellend! het was echt slecht, . de cafetaria kan het vaker beter met zijn frietjes en de hamburger. de kok moet beter zijn best doen, zo'n grote kaart is het niet, dus er is meer tijd aan te besteden. niet voor herhaling vatbaar!

Reizigers die Dot bekeken, bekeken ook

Groningen, Groningen
Groningen, Groningen

In Dot geweest? Deel je ervaringen!