“Fantastisch”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Vrijstaand huisje met parkeerplaats.
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

6 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“Fantastisch”
Beoordeeld op 7 mei 2018 voor een verblijf in mei 2018

Heerlijke rustige groene plek om op loopafstand Groningen te verkennen. Vriendelijke ontvangst, prima ontbijt, leuk ingericht, schoon, aan alles is gedacht door Diewer om het zo comfortabel mogelijk te maken. Hebben genoten!!!

Antwoord van management
8 mei 2018
Hartelijk dank Petra, ook voor je beoordeling hier. Nog een paar en ik tel mee op TripAdvisor :-) Fijn dat jullie het zo naar de zin hebben gehad en dat je zoveel leuke complimenten hebt over Bed & Office 050 en voor mij. Dank je wel!
Hein P
Niveau 3 bijdrager
21 beoordelingen
8 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Heerlijk plekje vlak bij het centrum”
Beoordeeld op 6 december 2017 voor een verblijf in december 2017
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Wij werden gastvrij ontvangen door Dieuwer de Lange op dit mooie stille plekje vlak aan het Noorderplantsoen.
Modern ingericht, goed geoutilleerd en een prima ontbijt!
We voelden ons gastvrij onthaald hier!

Antwoord van management
6 dec 2017
Hé wat een verrassing, een beoordeling via TripAdvisor. En wat voor een! Daar ben ik blij mee. Hartelijk dank hiervoor en ik ben blij dat jullie het naar de zin hebben gehad. Tot een volgende keer. Groet van Dieuwer
Su-Anne v
1 beoordeling
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“Een thuis in Groningen”
Beoordeeld op 1 maart 2017 voor een verblijf in september 2016
personen vonden dit een nuttige beoordeling

Door mijn werk heb ik het genoegen gehad meerdere keren te verblijven bij B&O. Niet alleen de super locatie (loopafstand van de stad en naast een stadspark), parkeergelegenheid (gratis!) en de schoonheid (super netjes en schoon) sprak me aan maar ook het feit dat de eigenaresse er alles aan doet om je welkom te voelen (bijvoorbeeld met verse bloemen). De naam doet zichzelf te kort. Het is niet alleen 'een bed' wat je krijgt maar een echt knus huisje voor jezelf. Ik raad het iedereen aan! ontdek het mooie Groningen en verblijf op deze fijne plek!

lizebette ...
Wassenaar, Nederland
1 beoordeling
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Het mooiste plekje in Groningen voor zakelijk en/of ruime verblijf”
Beoordeeld op 7 december 2016

Wat een prachtige plek om te verblijven! Een prachtige combinatie van Bed en Office, met gratis parkeren voor de deur (waar vindt u dat nog tegenwoordig?), de vrijstaande studio ligt net buiten het centrum van Groningen en naast het Noorderplantsoen (voor een mooie wandeling). Erg gezellig en functioneel ingericht, met alles wat je nodig hebt voor een goed verblijf. Ook het ontbijt is zeer goed verzorgd. Met andere woorden: een aanbevolen place to be!

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.co.uk. De oorspronkelijke versie bekijken
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren