“Een thuis in Groningen”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Vrijstaand huisje met parkeerplaats.
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

1 beoordeling
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“Een thuis in Groningen”
Beoordeeld op 1 maart 2017 voor een verblijf in september 2016
personen vonden dit een nuttige beoordeling

Door mijn werk heb ik het genoegen gehad meerdere keren te verblijven bij B&O. Niet alleen de super locatie (loopafstand van de stad en naast een stadspark), parkeergelegenheid (gratis!) en de schoonheid (super netjes en schoon) sprak me aan maar ook het feit dat de eigenaresse er alles aan doet om je welkom te voelen (bijvoorbeeld met verse bloemen). De naam doet zichzelf te kort. Het is niet alleen 'een bed' wat je krijgt maar een echt knus huisje voor jezelf. Ik raad het iedereen aan! ontdek het mooie Groningen en verblijf op deze fijne plek!

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
lizebette ...
Wassenaar, Nederland
1 beoordeling
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Het mooiste plekje in Groningen voor zakelijk en/of ruime verblijf”
Beoordeeld op 7 december 2016

Wat een prachtige plek om te verblijven! Een prachtige combinatie van Bed en Office, met gratis parkeren voor de deur (waar vindt u dat nog tegenwoordig?), de vrijstaande studio ligt net buiten het centrum van Groningen en naast het Noorderplantsoen (voor een mooie wandeling). Erg gezellig en functioneel ingericht, met alles wat je nodig hebt voor een goed verblijf. Ook het ontbijt is zeer goed verzorgd. Met andere woorden: een aanbevolen place to be!

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.co.uk. De oorspronkelijke versie bekijken
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren