Laura
Almere, Nederland

Top! Perfect voor weekendje Groningen

Beoordeling van The Social Hub Groningen
5,0 van 5 bollen26 feb 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Fijn verblijf gehad! Hotel is mooi ingericht en er hangt een relaxte sfeer. Vriendelijk en vrolijk personeel. Kamer was ruim en zag er netjes uit. Ontbijt was heerlijk; geen groot buffet maar alle essentials waren aanwezig. Werd met zorg aangevuld.
Het hotel ligt op loopafstand van het centrum, binnen ongeveer 5 min stonden we op de grote markt. Er is ook een parkeergarage nagenoeg onder het hotel (Boterdiep), waar we €27 betaalden voor bijna 48 uur.
De hotels van deze keten zijn echt de moeite waard en je krijgt echt waar voor je geld.

Mini minpuntjes: Op de gang direct naast onze kamer was er een lekkage, er stonden wat emmers om water op te vangen. Gelukkig hadden wij er op de kamer geen last van.
En maar 2 cupjes bij de Nespresso en allebei espresso.. lungo erbij zou top zijn :-) wel heerlijke koffie!
Datum van verblijf: februari 2024
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 27 feb 2024
Hey Laura,

Bedankt voor je review.

Super om te horen dat je genoten hebt van de relaxte sfeer en het vriendelijke personeel in ons hotel! We zijn blij dat de kamer naar wens was en dat ons ontbijt goed is bevallen, we vullen het inderdaad met zorg aan. Onze locatie zo dicht bij de Grote Markt is echt ideaal voor een verkenning van Groningen, en fijn dat je de parkeergelegenheid bij Q-Park Boterdiep handig vond. Wat de lekkage betreft, onze excuses hiervoor, we zorgen dat dit soort zaken normaal gesproken snel verholpen worden. En wat betreft de Nespresso cupjes, goede tip! We zullen kijken of we een extra variatie kunnen aanbieden voor een perfecte start van de dag.

Hartelijke groet,

4.0 km van The Social Hub Groningen
Gratis parkeren
Meer hotels in Groningen bekijken
Beoordeeld op 4 januari 2024

We hebben één nachtje verbleven. Maar de volgende keer worden dat twee nachtjes. Fijn verblijf en ik vind een prima hotel! Wel een beetje gehorig. Ik hoorde wel als mensen iets deden in de badkamer ernaast. Contactgeluid vooral. Maar verder echt fijn.

Datum van verblijf: januari 2024
Hotel- cmanager, Owner van The Social Hub Groningen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 januari 2024

Hey!

Bedankt voor deze review.

Wat leuk dat je ons personeel vriendelijk vond en de plek fijn – daar doen we het voor! En super om te horen dat het ontbijt in de smaak viel. We vinden het altijd gezellig als onze gasten langer blijven hangen, dus tot twee nachtjes de volgende keer! Jammer dat je wat geluidsoverlast ervaren hebt. Ondanks dat onze kamers geen garantie voor stilte bieden, is het goed om te weten dat kamers aan de achterkant en binnenkant van het hotel rustiger zijn. We zullen altijd ons best doen om een kamer te vinden die aan jouw wensen voldoet.

Met vriendelijke groet en graag tot ziens,

Bryan Westra, General Manager

Beoordeeld op 25 augustus 2023

Schone en fijne kamer. Nette badkamer, heerlijk bed en genoeg opbergruimte. Vriendelijke ontvangst. Genoeg plekjes om even te relaxen. En een heerlijk uitgebreid ontbijt waar alles ruim voldoende op voorraad was. Heel fijn gehad en zeker een aanrader.

Datum van verblijf: augustus 2023
Hotel- cmanager, Owner van The Social Hub Groningen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2023

Hoi!
Het lezen van je review heeft onze dag gemaakt.

We zijn blij om te horen dat je onze schone en comfortabele kamer, nette badkamer en heerlijk bed hebt gewaardeerd. Ons vriendelijke personeel is altijd blij om te helpen en een warme ontvangst te bieden. Fijn dat je ook genoten hebt van onze relaxruimtes en het uitgebreide ontbijt!

We hopen je snel weer te zien bij ons in Groningen!

Met vriendelijke groeten en heel graag tot ziens,

Sophie Speelman, General Manager

Beoordeeld op 22 mei 2023

Goed gelegen hotel, overal dicht bij.
Goede service en ontbijt.
Vriendelijk personeel en heel behulpzaam.
Kamers zijn netjes en verzorgd. Badkamer was ook netjes. Waterkoker en föhn aanwezig.
Parkeergarage was ook dichtbij en niet duur.
We hebben ook lekker gegeten bij restaurantjes in de buurt.

Datum van verblijf: mei 2023
Hotel- cmanager, Owner van The Social Hub Groningen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 mei 2023

Beste gast,
Bedankt voor deze beoordeling.

We zijn blij om te horen dat je onze locatie, service en ontbijt goed vond. Ons personeel doet altijd hun best om behulpzaam en vriendelijk te zijn, dus het is fijn om te weten dat je dat hebt ervaren. Fijn dat je de netheid van de kamers en badkamer waardeerde, en dat je de aanwezigheid van de waterkoker en föhn handig vond. Het is ook leuk om te horen dat je de nabijgelegen parkeergarage en restaurantjes in de buurt hebt kunnen waarderen!

Groetjes,

Sophie Speelman, General Manager

Beoordeeld op 27 februari 2023 via mobiele applicatie

Dit hotel ligt aan de rand van het centrum, centrum is binnen een paar minuten te bereiken te voet. Mooi hotel, modern, slaapkamer ruim (king), netjes en schoon. In het hotel wordt veel gewerkt en lopen veel studenten rond, als je rust op zoekt, dan moet je hier niet zijn. Ontbijt erg goed

Kamertip: Als je rust op zoekt, ander hotel zoeken
Datum van verblijf: februari 2023
Beoordeeld op 23 januari 2023

Heerlijk hip hotel
Met super aardig personeel.
Gemoedelijk en de Groningse nuchterheid voelt overal.
Relaxt
Mooi plekje
Goede koffie genieten buiten op het ruime terras met zicht op de Martinitoren
Centum op loopafstand

Datum van verblijf: januari 2023
  • Reistype: Reisde voor zaken
Bryan Westra, Other van The Social Hub Groningen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 januari 2023

Hi Brendy!
Super bedankt voor deze leuke review!
Wat fijn om te zien dat we je hebt genoten tijdens je verblijf! Met de Groningse nuchterheid komt dat zeker goed. ;)
Tot snel!
Team The Social Hub Groningen