“Heerlijk vegan”
Beoordeling van Anat

Anat
Geclassificeerd als nr. 138 van 417 Restaurants in Groningen
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk op het terras met uitzicht op het noordeplantsoen lekkere vegan broodje gegeten met een heerlijke smoothies.

Datum van bezoek: juni 2018

8 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hmm, wat mag je verwachten van een eetgelegenheid die zeker al 2 keer een prijs gekregen heeft? Niet te veel dus. Ten eerste de materie: Eten opgediend in kommen waar stukjes af zijn, een vieze trap, een toiletruimte met een niet schone wastafel, kapotte afvoerbedekking. En de inrichting is niet bepaald spannend, mooi of doordacht.
Dan het eten en drinken: de mede-eter had een flauwe chai-latte, zelfs na nog een keer laten opwarmen, bleef het slap. De soep was prima, de chocoladetaart ook, maar de tompouce was ook niet echt smakelijk, hij proefde alsof ie op een plankje was klaargemaakt waar ui op gesneden was.
We moesten veel moeite doen om te kunnen bestellen en alhoewel we beneden zaten en er drie medewerkers aanwezig waren, kostte het best wel wat moeite om te vragen naar een nieuw gerecht of om te kunnen afrekenen. Bij het afrekenen werd gevraagd of alles naar wens geweest was, toen ik vertelde over de latte werd daar niet op gereageerd, alleen dat het jammer was. Ja, dat vond ik voor die prijs ook wel.

Datum van bezoek: februari 2018
30 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met mijn vrouw heb ik heerlijk ontbeten bij Anat. Het smaakte prima en vulde goed, we hoefden niet meer te lunchen. Mooie locatie aan het park. De bediening is vriendelijk en correct, maar soms wel een beetje streng - tot 4x toe werd onze uitspraak verbeterd. Maar laat dat je niet weerhouden, het is een prettige plek met goed eten.

Datum van bezoek: januari 2018
10 november 2017 beoordeeld

Fijne, relaxte plek met 'sustainable' eten en drinken. Het is eenvoudig om een goed en open gesprek aan te knopen met de mensen die bedienen. Maar een uurtje ongestoord doorwerken kan ook (WiFi)

Datum van bezoek: november 2017
2 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Veganistische en biologische eten en drinken.
Hier genoten van een heerlijke salade met pompoen, geroosterde kikkererwten en een munt dressing.
Knus en lichte gezellige boven verdieping met zicht op het Noorderplantsoen. Een uniek plekje helemaal als het zonnetje schijnt. Een aanrader.

Datum van bezoek: oktober 2017

Reizigers die Anat bekeken, bekeken ook

Groningen, Groningen

In Anat geweest? Deel je ervaringen!