“Heerlijke eten”
Beoordeling van Eemshotel

Eemshotel
Reserveren met
Bespaar tot 20% wanneer je online reserveert *
Eemshotel is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 2 van 21 Restaurants in Delfzijl
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een geweldige kok hebben ze hier. Het eten is voortreffelijk. Het ziet er van buiten niet zo mooi uit, maar het uitzicht en het eten is super super super.
We komen hier erg graag.

21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een van de weinige hotels in Nederland dat aan de andere kant van de dijk staat. Op palen in de Waddenzee. Wat een superplek. Het hotel geeft je het gevoel, wat past bij de zeehaven Delfzijl, aan boord van een schip te zijn. Tikje rommelig qua interieur, woekeren met ruimt, smalle doorgangen etc. Maar wat leuk en sfeervol. Fantastisch is het uitzicht in het restaurant waar je overigens goed kunt ontbijten en ook avondeten. Met mooi weer zet je 's nachts je schuifdeur cq -raam open en hoor je in de ochtend de golven beneden je klotsen tegen de dijk en ruik je de zee en het Wad en hoor je de scholeksters en meeuwen terwijl het nog vroeg is. Verder doodse stilte. Bediening ook super. Briljante locatie!

3 maart 2018 beoordeeld

Het Eemshotel ligt gedeeltelijk boven het water.
Een prachtige plek om van het uitzicht te genieten onder het genot van koffie/ thee.
Ook kun je er lekker eten.
De bediening is goed en gastvrij.

19 februari 2018 beoordeeld

Hier geweest met drie vriendinnen voor een high tea, via aanbieding van de leukste deal. We hebben het erg leuk gehad. Er was ruim voldoende, echt een luxe high tea. Het was als een soort lopend buffet, je mocht gewoon zelf heen lopen om te pakken wat je wilde, ipv dat je een etagère op tafel kreeg, vond ik zelf heel prettig.

11 januari 2018 beoordeeld

Voor mijn werk verbleef ik in het Eemshotel. De ontvangst en bediening was vriendelijk. De kamers zijn niet heel groot. Het bed was comfortabel. Het waaide erg hard, de wind was duidelijk hoorbaar, en bij de vloer bleef het enigszins koud.
Er is een sauna gelegenheid, wat wel heel fijn was. Diner en ontbijt waren meer dan prima.

Reizigers die Eemshotel bekeken, bekeken ook

Delfzijl, Groningen

Delfzijl, Groningen
Appingedam, Groningen

In Eemshotel geweest? Deel je ervaringen!