“Grimmig sfeertje”
Beoordeling van Mr. Jack

Mr. Jack
Geclassificeerd als nr. 75 van 315 Restaurants in Nijmegen
31 mei 2018 beoordeeld

Heerlijk schuurtje om lekker te kanen voor het uitgaan, decent vleesschotels met genoeg knoflooksaus om heel de fuik leeg te ademen daarna.
Goed personeel, lekker vlotjes. Enige minpuntje is dat er bij vlagen een aardig grimmig sfeertje hangt. Desondanks aanrader voor de Griekse liefhebber onder ons.

18 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanbevelen van vrienden bij Mr. Jack gegeten aan het begin van de ouderwetse mannenavond.

We waren met drie personen. Over onze voorgerechten waren de meningen verdeeld. We waren zeer tevreden over de carpaccio en de broodjes, maar de soep had warmer gemogen.

De hoofdgerechten waren heerlijk! Genoten! Ook de desserts vielen goed in de smaak.

Al met al een goed diner!

23 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten voor een lage prijs, helaas hebben we wel redelijk lang moeten wachten door een technische storing. Maar hiervoor kregen we wel een drankje op t huis.

27 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, gezellige Griekse muziek op de achtergrond. Spontane bediening. Goede kwaliteit eten tegen hele scherpe prijzen, vooral de huisgemaakte nagerechten zijn een aanrader.
Voor herhaling vatbaar.

9 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke gerechten kregen ik en mijn vrienden voorgeschoteld. Van vleesschotels tot pizza's en pasta's. Allemaal lekker en ook nog eens erg goedkoop. De bediening was vriendelijk en het eten kwam snel de keuken uit.
Prima!

Reizigers die Mr. Jack bekeken, bekeken ook

In Mr. Jack geweest? Deel je ervaringen!