25 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel heeft een super locatie, de kamers zijn ruim, schoon en erg netjes ingericht. Het ontbijt was heerlijk en de gastheer heeft super zijn best gedaan om ons een mooi weekend te bezorgen! Tevens heeft hij ons tips meegeven om te eten , uiteindelijk toch lekker naar zijn eigen restaurant gegaan aan de overkant van het hotel. Ook het eten was heerlijk!

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
24 januari 2018 beoordeeld

Het cafe was fantastisch voor een feest. De hotelkamers erg mooi, maar het ontbijt sloeg alles. Geweldig. Zoveel keus en variatie.
Heerlijke mensen ook de eigenaars. Veel humor, Heel zorgvuldig werd alles voorbesproken en uitgevoerd. Vriendelijk personeel die keihard werkten.

Kamertip: er zijn maar 4 kamers
  • Verbleef: januari 2018, reisde met vrienden
1 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een geweldig verblijf in het mooie Nijmegen. De locatie is midden in de stad dus perfect voor een citybreak. Kamer 2 is een unieke kamer voorzien van alle luxe. Mooi in balans tussen modern en vintage. De bedden lagen heerlijk, net zo fijn als thuis. En de badkamer was geweldig. Helemaal nieuw en ruim met een heerlijke douche waar je nooit meer onderuit wil. Het ontbijt staat 's avonds al klaar in de koelkast. Dus je kan zelf bepalen hoe laat je ontbijt. De keuze is gigantisch en vers.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
21 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee nachten mogen verblijven in kamer 3. Top is het enorme hoge plafond met twee dakramen. Heel netjes en goede koffie. En ontbijt op de kamer is perfect. Tip is om aan de buitenkant het hotel meer zichtbaar te maken. Ik twijfelde of ik wel op het goede adres was.

Verbleef: september 2017, reisde voor zaken
20 augustus 2017 beoordeeld

We bleven overnachten in kamer 1 na een feestje in de feestlocatie onder de hotelkamers.
Zeer ruime lichte nette kamer die bovendien met oog voor detail was ingericht. We hadden ook een gezellig terras.
In de kamer niets te kort. Gratis lekkere koffie en thee. De Wifi werkt erg goed.
De badkamer was proper met lekkere douche. We kwamen 's middags doodop toe en waren aangenaam verrast door de goede bedden en zachte lakens.
Het ontbijt was overvloedig, lekker en er was op vraag i.v.m. allergie voor glutenvrij brood gezorgd.
We gingen sneller slapen dan de andere gasten, toen bleek de kamer goed geluidsdicht, we hoorden het feestgedruis maar heel miniem.
Hotel is bovendien erg goed gelegen in het centrum van de stad. Een aanrader!

Kamertip: Alle vier de kamers waren mooi.
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner