Beoordeeld op 27 oktober 2019

Heerlijk hotel in rustige straat nabij centrum. Persoonlijk contact met eigenaar, ontbijt uitgebreid en smaakvol. Leuke kamer, van alle gemakken voorzien! Enige bezwaar: op de site NIET duidelijk vermeld wat de prijs van de kamer is. (Vanaf 100 euro blijkt 150 euro te zijn; de prijs maakt ons niet zoveel uit, de duidelijkheid erover wél.)

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 8 september 2019

Wij hadden kamer Truffel, die heeft een fijn balkon aan de tuinzijde. In die tuin is het overigens heerlijk ontbijten! Het ontbijt is vers en uitgebreid. De gastvrouw is heel vriendelijk en persoonlijk. De kamer is heel comfortabel ingericht en van alle gemakken voorzien. Alles kraakhelder schoon. Ligging lekker centraal, je bent zo in het centrum, te midden van winkels en restaurants. Via Sanders kunnen er huurfietsen worden afgeleverd in het hotel.

Kamertip: De kamers aan de tuinzijde zijn heerlijk rustig gelegen.
Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 11 augustus 2019

WOW... wat een super geweldig fantastisch kleinschalig (5 suites) hotel in een herenhuis aan de rand van het centrum (op loop afstand).
De eigenaresse heeft werkelijk aan alles gedacht en doet ook daadwerkelijk alles zelf van ontvangst tot en met het geweldige ontbijt en vooral de top inrichting.
Niets wordt aan het toeval overgelaten....Onze complimenten Tanja Seegers
we komen zeker nog eens terug.

Kamertip: Wilt u een apart weekendje weg neem dan gewoon even contact op met dit hotel.
Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 19 mei 2019 via mobiele applicatie

Dit hotel met een klein aantal kamers is prima gelegen ten opzichte vangnet centrum. Een prachtig gebouw, smaakvol ingericht en zowel de kamers als de gemeenschappelijke ruimtes zien er verzorgd en compleet uit. Een heerlijk ontbijt en de persoonlijke aandacht maken het verblijf meer dan uitstekend.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 3 februari 2019

Wij zouden zeker terugkeren in dit sfeervolle hotel. Zeer gastvrije ontvangst, mooie kamer met fijn bed en heerlijk ontbijt. En natuurlijk heel centraal gelegen vlakbij het centrum van Nijmegen. Daarnaast een prima prijs - kwaliteit verhouding. Kortom: een aanrader.

Kamertip: Aan de achterzijde, met uitzicht oo de tuin, wij hadden zelfs een klein balkon.
Datum van verblijf: februari 2019