Vandaag geopend: 10:00 - 23:00
Hoogtepunten uit beoordelingen
Leuke Escaperoom!

Samen met 4 vrienden heb ik deze escaperoom gedaan en we vonden het erg leuk. Leuke afwisselende en ... meer lezen

Beoordeeld op 23 april 2018
booyr
Nijmegen, Nederland
Geslaagd

Uitdagende escape room, veel onverwachtse wendingen en handig dat je persoonlijke hints krijgt ipv ... meer lezen

Beoordeeld op 21 april 2017

Populaire tours & activiteiten in en om Nijmegen
vanaf US$ 18,35
Meer info
Beoordeeld op 11 juni 2017 via mobiele applicatie

De kamer zit leuk in elkaar. Voor een deel van de groep was het de eerste keer. Zij vonden het geweldig. Voor mij was het prima. Vooral na de effecten die ik al gezien heb in andere kamers. Slotjes en sleuteltjes kom je tegen. Maar niet overmatig. Helaas zat ik niet lekker in het verhaal. Er zit zeker meer potentie in. Vooral het einde is een beetje anti climax. Ineens is het over. Ook hier kan veel mee gedaan worden.
Vriendelijk personeel, Maar geen echte plek om na te kletsen of iets te drinken.

Datum van activiteit: juni 2017
Beoordeeld op 21 april 2017

Uitdagende escape room, veel onverwachtse wendingen en handig dat je persoonlijke hints krijgt ipv standaard

Datum van activiteit: mei 2016
Beoordeeld op 16 januari 2017

Inmiddels 3 kamers van Mission Escape gespeeld. Kort mijn bevindingen op chronologische volgorde van spelen:

Museum Robbery:
Mooi aangeklede kamer met een leuk thema. Het doel is helder en de kamer is overzichtelijk. Deze kamer is hierdoor geschikt voor beginnende escapers, maar biedt ook meer dan voldoende uitdaging voor de ervaren escaper.

Dr Lev Pasted:
Deze kamer vonden wij met afstand de minste. Hoewel de kamer veel groter en uitgebreider is dan deze bij binnenkomst doet vermoeden, kon deze kamer ons niet echt bekoren. De aankleding is magertjes, sommige zaken hingen met tape aan elkaar en niet alle puzzels waren duidelijk. Mailcontact met Mission Escape heeft opgeleverd dat er in korte tijd een aantal zaken kapot zijn gegaan waardoor enkele provisorische herstelwerkzaamheden moesten worden uitgevoerd. Wellicht hadden wij net pech wat betreft het moment waarop wij deze kamer bezochten.

PolterGeist:
Een goed aangeklede kamer met een aantal leuke verrassingselementen. De kamer is niet zo eng als de naam doet vermoeden, dus ook prima speelbaar voor tere zieltjes. Een pittige kamer, die ons (ervaren escapers) zonder hints nooit zou zijn gelukt. Zeker een aanrader!

Datum van activiteit: januari 2017
Beoordeeld op 1 november 2016

Eerste keer dat ik een escape room deed, wist dus van tevoren niet wat te verwachten. Hoewel ik het heel gaaf vond, was het jammer dat een van de laatste puzzels (het controle-bord) niet goed functioneerde. De volgorde die we hadden klopte, maar schijnbaar maakte een kabel geen goed contact ofzo, waardoor we niet verder konden. Waarschijnlijk hadden we het toch niet gehaald, aangezien de tijd bijna op was - maar toch jammer.

Qua aankleding vond ik het vrij sober. Zeker voor iets wat een laboratorium moet voorstellen was het erg kaal. Een paar erlemeyers, wat medische boeken en dat was het wel een heel eind. Een aquarium en een konijnenhok vol met papiersnippers doet ook wel een beetje goedkoop/gemakkelijk/simpel aan vind ik zelf :)

Ik vond het terwijl ik het aan het doen was allemaal erg gaaf, maar achteraf toch wel veel dingen waarvan je denkt 'jammer dat...', ondanks dat ik geen vergelijkingsmateriaal heb.

Datum van activiteit: november 2016
Beoordeeld op 22 oktober 2016

Wij waren in de Dr Lev Kamer. De kamer was erg creatief ingericht. De opdrachten waren moeilijk, maar niet te moeilijk.

Datum van activiteit: oktober 2016