Vandaag geopend: 10:00 - 23:00
Hoogtepunten uit beoordelingen
Leuke Escaperoom!

Samen met 4 vrienden heb ik deze escaperoom gedaan en we vonden het erg leuk. Leuke afwisselende en ... meer lezen

Beoordeeld op 23 april 2018
booyr
Nijmegen, Nederland
Geslaagd

Uitdagende escape room, veel onverwachtse wendingen en handig dat je persoonlijke hints krijgt ipv ... meer lezen

Beoordeeld op 21 april 2017

Meer info
vanaf US$ 14,19
Meer info
Beoordeeld op 31 juli 2015

Je wordt gewoon gedwongen om out of the box te denken en merkt dat je vanzelf creatief gaat worden in het zoeken naar oplossingen.
Je begint met een groepje en krijgt meteen een probleem voorgeschoteld die je gaandeweg met van tijd tot tijd gekregen hints moet oplossen, lijkt een beetje op een crisissituatie waardoor je opeens overvallen wordt en mee moet dealen.
Ook wordt heel duidelijk dat door het drukke zoeken en denken je waarneming beinvloed wordt, dit is best interessant want je denkt dat je drie keer heel goed gekeken hebt en toch vind je bij de vierde keer een sleutel.

Schept een hoop dynamiek onder elkaar want iedereen gaat op zijn of haar manier op zoek naar oplossingen, vult de geschapen realiteit in op zijn/haar manier en ieders persoonlijke manier van denken en doen komt tot uiting.
Hierdoor leer je elkaar en jezelf ook een stuk beter kennen dan ervoor.

Gewoon doen!

Datum van activiteit: juni 2015
Beoordeeld op 12 juli 2015

Onze eerste kennismaking met een escape room bij Mission Escape was zeer de moeite waard. In het uur hebben we geleerd om out of the box te denken, te zoeken op de onmogelijkste plekken, opnieuw en opnieuw te checken en te vinden daar waarvan we dachten echt goed gekeken te hebben. Kortom, een en al verassingen met een leuke ontknoping. Onze kinderen hebben later ook de tweede escaperoom gedaan, weer heel anders maar ook daarover waren ze enthousiast. Aanrader!

Datum van activiteit: februari 2015
Beoordeeld op 3 juli 2015

Beide kamers gedaan met een groep Zijn heel verschillend en beide erg leuk en verrassend Je puzzelvermogen wordt goed op de proef gesteld en het zat goed in elkaar Ben benieuwd naar de derde kamer die straks geopend wordt!

Datum van activiteit: maart 2015
Beoordeeld op 27 juni 2015

Totaal geen verwachtingen toen ik ging spelen, maar wat was dr. Lev leuk!! Interessant, uitdagend en verrassend. Ik was uren erna nog aan het puzzelen van enthousiasme in mijn hoofd en verheug me al op de volgende kamer om te gaan spelen!

Datum van activiteit: juni 2015
Beoordeeld op 26 juni 2015

Leuk om als team te doen. Verrassend en uitdagend.
Uur ging ook best snel voorbij. Zal het vast nog wel een keer in een andere kamer doen

Datum van activiteit: april 2015