Vandaag geopend: 10:00 - 23:00
Hoogtepunten uit beoordelingen
Leuke Escaperoom!

Samen met 4 vrienden heb ik deze escaperoom gedaan en we vonden het erg leuk. Leuke afwisselende en ... meer lezen

Beoordeeld op 23 april 2018
booyr
Nijmegen, Nederland
Geslaagd

Uitdagende escape room, veel onverwachtse wendingen en handig dat je persoonlijke hints krijgt ipv ... meer lezen

Beoordeeld op 21 april 2017

Meer info
vanaf US$ 14,26
Meer info
Beoordeeld op 12 juli 2015

Onze eerste kennismaking met een escape room bij Mission Escape was zeer de moeite waard. In het uur hebben we geleerd om out of the box te denken, te zoeken op de onmogelijkste plekken, opnieuw en opnieuw te checken en te vinden daar waarvan we dachten echt goed gekeken te hebben. Kortom, een en al verassingen met een leuke ontknoping. Onze kinderen hebben later ook de tweede escaperoom gedaan, weer heel anders maar ook daarover waren ze enthousiast. Aanrader!

Datum van activiteit: februari 2015
Beoordeeld op 3 juli 2015

Beide kamers gedaan met een groep Zijn heel verschillend en beide erg leuk en verrassend Je puzzelvermogen wordt goed op de proef gesteld en het zat goed in elkaar Ben benieuwd naar de derde kamer die straks geopend wordt!

Datum van activiteit: maart 2015
Beoordeeld op 27 juni 2015

Totaal geen verwachtingen toen ik ging spelen, maar wat was dr. Lev leuk!! Interessant, uitdagend en verrassend. Ik was uren erna nog aan het puzzelen van enthousiasme in mijn hoofd en verheug me al op de volgende kamer om te gaan spelen!

Datum van activiteit: juni 2015
Beoordeeld op 26 juni 2015

Leuk om als team te doen. Verrassend en uitdagend.
Uur ging ook best snel voorbij. Zal het vast nog wel een keer in een andere kamer doen

Datum van activiteit: april 2015
Beoordeeld op 20 juni 2015

Ik heb al meerdere kamers gespeeld en ben behoorlijk fan van escape rooms. Maar ik denk dat tot nu toe dit een van de net wat mindere ervaringen was. Begrijp me niet verkeerd, ik heb me zeker vermaakt! Echter wijkt bij Mission Escape de wijze van oplossen van een kamer mij te veel af van andere escape rooms. Hier moet veel meer gezocht worden naar sleutels, batterijen etc. terwijl ik gewend ben (en het persoonlijk leuker vind) veel minder fysiek te moeten zoeken naar dingen maar meer te puzzelen met wat je in de kamer vindt. Oftewel, de ratio zoeken/puzzelen was mijns inziens hier niet helemaal correct.

Maar al met al een hele leuke ervaring gehad en de kamer gehaald!

Datum van activiteit: januari 2015