Vandaag geopend: 10:00 - 23:00
Hoogtepunten uit beoordelingen
Leuke Escaperoom!

Samen met 4 vrienden heb ik deze escaperoom gedaan en we vonden het erg leuk. Leuke afwisselende en ... meer lezen

Beoordeeld op 23 april 2018
booyr
Nijmegen, Nederland
Geslaagd

Uitdagende escape room, veel onverwachtse wendingen en handig dat je persoonlijke hints krijgt ipv ... meer lezen

Beoordeeld op 21 april 2017

Meer info
vanaf US$ 14,19
Meer info
Beoordeeld op 20 juni 2015

Ik heb al meerdere kamers gespeeld en ben behoorlijk fan van escape rooms. Maar ik denk dat tot nu toe dit een van de net wat mindere ervaringen was. Begrijp me niet verkeerd, ik heb me zeker vermaakt! Echter wijkt bij Mission Escape de wijze van oplossen van een kamer mij te veel af van andere escape rooms. Hier moet veel meer gezocht worden naar sleutels, batterijen etc. terwijl ik gewend ben (en het persoonlijk leuker vind) veel minder fysiek te moeten zoeken naar dingen maar meer te puzzelen met wat je in de kamer vindt. Oftewel, de ratio zoeken/puzzelen was mijns inziens hier niet helemaal correct.

Maar al met al een hele leuke ervaring gehad en de kamer gehaald!

Datum van activiteit: januari 2015
Beoordeeld op 20 juni 2015

Mission Escape heeft twee ruimten met ieder een eigen thema. Beide zijn zeer uitdagend! Het personeel is jong en enthousiast. Als afdeling hadden we beide ruimten gehuurd, er geldt een max van 6 personen per ruimte, wat ik heel logisch vind. Het was fantastisch om te zien hoe iedereen zichzelf verloor in fanatisme om de puzzels op te lossen en daarmee eigenlijk het overduidelijke over het hoofd zag. Echt een aanrader voor een korte activiteit met je vriendengroep of collega's!

Datum van activiteit: maart 2015
Beoordeeld op 20 juni 2015

We zijn met enkele vrienden geweest. Grappig om eens op een andere manier te zien wat ieders (speur) kwaliteiten zijn en hoe je aan elke kwaliteit wel iets hebt. Je moet het als team doen! In de kamer van doctor Levy zit een leuke twist. Helaas lagen twee dingen niet op hun plek en hebben we het (mede) daardoor niet gehaald, maar we komen zeker nog een keer terug voor de tweede (en binnenkort derde) kamer.

Datum van activiteit: november 2014
Beoordeeld op 19 juni 2015

Top, hartelijk ontvangen, duidelijke uitleg en veel plezier gehad. Leuk uitje voor een vrijgezellenfeest!

Datum van activiteit: april 2015
Beoordeeld op 19 juni 2015

We hebben er van genoten, was soms wel lastig om een stapje verder te komen, maar dan kregen we een hint.

Datum van activiteit: maart 2015