“Discriminatie gevoel”

Geclassificeerd als nr. 138 van 367 Restaurants in Nijmegen
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Buiten zitten
14 september 2019 beoordeeld

Wat een slecht restaurant!!! Na een half uur moet je zelf om de kaart vragen. En zit je minimaal 1 uur en 15 min te wachten op je eten.
Terwijl anderen later dan ons al eten kregen.. zekf brood was niet voorradig met een smoes...
Teleurstelling, wij zijn opgestapt!!!

Wij kregen het idee dat we ontweken werden...

Heeeeel slecht. Gelukkig kent Nijmegen betere plekken waar je goed behandeld wordt.

Datum van bezoek: september 2019
De O, Eigenaar van De Ontmoeting Tapas & Catering, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Dit is niet hoe wij normaal gesproken met onze gasten om gaan. Wilt u mij even uw gegevens mailen naar info@tapasontmoeting.nl? Dan kan ik het een uitzoeken.

Met vriendelijke groet

Hans

10 augustus 2019 beoordeeld

Echt super heerlijk gegeten keuze uit heerlijke kleine gerechtjes.
Bediening goed geen moment hoeven wachten. Super leuk team (personeel). Zeker een aanrader om hier een keer te gaan eten.

Datum van bezoek: augustus 2019
20 juli 2019 beoordeeld

Hier neergestreken 's middags tijdens de intocht van de 4-daagse. Op dat moment terras buiten de drukte met genoeg plek. Er werd ons al gevraagd wat we wilden gebruiken terwijl we nog moesten gaan zitten en de kaart nog niet hadden kunnen bekijken.
Het werd een trippletje voor ons allebei, dat prima smaakte. Halverwege ons glas kwam weer iemand vragen wat we wilden gebruiken.?!
Vervolgens werden de lege flesjes alvast weggenomen. Dit is o.i. niet gebruikelijk wanneer je een speciaal bier drinkt. Wat nog storender was, was het feit dat het glas van mijn partner meteen werd meegenomen toen hij het leeg had en ik nog lekker van mijn biertje zat te genieten. Écht irritant! En als ze nou rijen dik stonden te wachten op een lege stoel. Zoals eerder gezegd, was het rustig en was er niet veel te beleven. Ondanks het lekkere biertje voor ons niet voor herhaling vatbaar. En oja...lachen kost niets.

Datum van bezoek: juli 2019
16 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben een erg leuke avond gehad in ‘De ontmoeting’. Vriendelijk en betrokken personeel. Mijn vriend en ik kozen de proeverij: 15 verschillende gerechtjes om alles op de kaart eens te kunnen proberen. De smaken van de gerechtjes waren erg lekker - geen chemische smaken, maar ‘echt’ van smaak (een enkeling was ietwat flauw). Tevens waren we ook heel blij met het glutenvrije biertje van de tap en het lekkere brood. Wij komen zeker nog eens terug als we in de buurt zijn!

Datum van bezoek: mei 2019
19 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontzettend aardig personeel en heerlijk gegeten. Gezellig ingericht en een gemoedelijke sfeer! Een aanrader, ook de bieren!

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die De Ontmoeting Tapas & Catering bekeken, bekeken ook

In De Ontmoeting Tapas & Catering geweest? Deel je ervaringen!