“Prima gegeten”

Keukens: Belgisch, Nederlands
Wijk: Benedenstad
Wijk: Benedenstad
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een dag in de stad besloten om hier pannenkoeken te eten. Opzich was het prima, het leek op sommige stukken niet helemaar gaar. Personeel is jong en niet heel ervaren. Soms is een stukje klantvriendelijkheid en service wenselijk. Ontbrak een beetje. Verder wel een oké pannenkoekenhuis.

8 mei 2018 beoordeeld

Vanmiddag met een groep ouderen geluncht op het terras van 't Hoogstraatje. De meesten bestelden Opoes maal (soepje, pannenkoek, ijsje of koffie/thee) voor 10,00 euro, maar ik week daarvan af en bestelde een lekkere,verse (maaltijd)salade met o.a. blauwschimmelkaas van Bleu de Wolvega en walnoten voor 10,95 euro. Een minpunt is, dat een invalide hier niet naar de wc kan, want die ligt op -1 niveau, slechts bereikbaar met een steile trap.

1 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een korte wandeling vanuit Berg en Dal is het leuk om hier even op adem te komen. Lekker een biertje gedronken, maar je kan hier ook goed lunchen, pannenkoeken eten en zelfs dineren. We komen zeker nog eens terug.

16 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

na een middagje rondlopen in nijmegen binnen gelopen voor een cappuccino en thee. Lekker rustig binne en genoeg te zien buiten. Nijmegenaartje met slagroom is een aanrader.

4 januari 2018 beoordeeld

Als liefhebber van pannenkoeken frequenteer ik met zekere regelmaat 't Hoogstraatje, en ben daar nog nooit in teleurgesteld. Heerlijke pannenkoeken, lekkere wijn, uitstekende bediening, maar die stroop... Ik signaleerde een keer dat de kannen na er te hebben gegeten bij elkaar in emmers worden leeggemaakt, om daar naar ik aanneem de volgende dag weer kannen mee te vullen. Dat lijken me echter bacterienkwekerijen bij uitstek, want Joost mag weten wie er allemaal onder welke omstandigheden aan die lepels likt, en erger, om deze vervolgens terug te plaatsen. Voor mij dus geen stroop meer, anders dan uit afgesloten cups o.i.d.

Reizigers die 't Hoogstraatje bekeken, bekeken ook

Nijmegen, Gelderland

In 't Hoogstraatje geweest? Deel je ervaringen!