“Weinig eten voor veel geld”
Beoordeling van Tati

Tati
Geclassificeerd als nr. 108 van 339 Restaurants in Nijmegen
28 september 2020 beoordeeld

Had een salade vis besteld. Het was best ernstig want het was een klein bordje met een paar miezerige stukjes vis. Zeker toen ik laatst ergens anders een vis salade had besteld voor dezelfde prijs en de portie en hoeveelheid vis letterlijk 5x zo veel was, triggerde mij toch een reactie te plaatsen.

Datum van bezoek: september 2020

18 juni 2020 beoordeeld

Zojuist de Big Tasty met friet afgehaald. De verse frietjes waren bij thuiskomst nog warm en knapperig en de vegan burger overtrof alle verwachtingen. De bacon was knapperig, de burger smaakvol met een lekkere bite en het broodje verder ook rijk belegd.
Echt een aanrader voor vegetariërs, veganisten én vleesliefhebbers; je proeft geen verschil!

Datum van bezoek: juni 2020
7 juni 2020 beoordeeld

Vegan restaurant in Nijmegen
Wat ik had begrepen nog maar net open.. Maar ik had er meer van verwacht..

Taarten zijn homemade maar daar blijft het dan ook wel bij..

Verse burgers van groente of falafel dat zou beter zijn dan de supermarkt burgers of de makkelijke gevulde quusadilla.. Kant en klaar vegan kroket voor veel geld Soep ook errug prijzig...

Nee prijs kwaliteit verhouding is zeer slecht.. Verwacht van een restaurant wat gericht is op veganisten en liefhebbers van gezond eten wel wat meer gezonde maaltijden..

Datum van bezoek: juni 2020
8 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben er lekker geluncht en er hing een fijne sfeer. Er waren veel smaakvolle vegetarische en vegan opties als lunch en ook een uitgebreide taartjes kaart. De sfeer is gezellig, kleurrijk en levendig. De vaasjes met verse mix aan bloemetjes op iedere tafel is een erg leuke toevoeging.

Datum van bezoek: februari 2020
14 januari 2020 beoordeeld

Een leuke kleine zaak met voornamelijk tafeltjes voor 2, vandaar waarschijnlijk dat je pas vanaf 4 personen kunt reserveren? We hebben hier lekker gegeten, voor een nette prijs. Ook als verstokt carnivooor heb ik genoten van het eten.
Als je het niet weet heb je niet meteen door dat de lemonschrimps geen garnalen zijn, maar een vegan alternatief.
De bediening was erg vriendelijk, echter wat rommelig/chaotisch.

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die Tati bekeken, bekeken ook

Nijmegen, Gelderland
Nijmegen, Gelderland

In Tati geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.