“beste pizza's en sfeer. Bediening traag”
Beoordeling van De Pizzabakkers Nijmegen

De Pizzabakkers Nijmegen
Geclassificeerd als nr. 41 van 318 Restaurants in Nijmegen
Keukens: Italiaans
Beschrijving: Wij zijn De Pizzabakkers. Onze ambachtelijke pizza’s worden gebakken in Italiaanse houtovens, zijn belegd met uitsluitend verse ingrediënten die we zo veel mogelijk kopen van ambachtelijke , kleine producenten. Onze worsten en hammen komen van familiebedrijven in Toscane. Voor bij de pizza: frisse salades. Voor na de pizza: huisgemaakte Italiaanse toetjes. Bubbels worden meestal geassocieerd met luxe, maar in Italië is prosecco een pretentieloos drankje. Wij hebben een frizzante en een spumante op de kaart en we maken er lekkere cocktails mee zoals scroppino, hugo en Apérol spritz.
30 mei 2018 beoordeeld

Erg goede pizza's! erg goed uit de houtoven. De sgroppino is een aanrader! Helaas is de bediening soms wat traag (1 serveerster voor het hele restaurant). Maar de prijs-kwaliteit is top. Je kunt de pizzas ook afhalen.

7 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zaterdag in mei heerlijk gegeten in een echte Italiaanse ambiance. Wel raadzaam om vantevoren te reserveren. Wij hadden geluk dat we direct bij opening aanwezig waren, nog net een plekkie voor drie. Totaal aantal zitplaatsen is rond de 40 dus snel vol. Pizza is heerlijk; kwalitatief goede ingrediënten en mooie authentieke oven. Minpuntje was het gebrek aan bediening, dames deden zeer hun best maar er was sprake van onderbezetting waardoor de service te wensen overliet en er ook omzet achterblijft. Dit kan beter maar we komen zeker terug!

6 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit zijn echt de beste pizza’s in de regio Nijmegen. Ze evenaren zelfs voor mijn gevoel de pizza’s in italie. Iedere maand een andere specialiteit. De bediening is vriendelijk. En ook de prijs mag niets van gezegd worden. Enige minpunten zijn de beperkte ruimte en het niet contact kunnen betalen.

31 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zaten erg dicht naast andere gasten in dit restaurant, het leek hierdoor wel alsof we bij elkaar hoorden. Misschien duurde het daarom ook erg lang voordat we onze drankjes en pizza’s konden bestellen. We hadden eigenlijk ook een voorgerecht besteld, deze was echter niet opgeschreven of iets dergelijks. We hebben hier zelf verder niet meer naar gevraagd omdat de pizza’s voldoende vullend bleken te zijn. En ook nog eens superlekker! Mijn tip voor dit restaurant, haal een paar tafels weg en/of zet meer bediening in.

3 maart 2018 beoordeeld

Pizza's voortreffelijk van smaak, lekkere dunne en zeer krokante bodem en smaakvol beleg. Leuk zicht op de open keuken met hout gestookte steenoven. Vlotte bediening. Als we weer hier in de buurt zijn komen we zeker terug

Reizigers die De Pizzabakkers Nijmegen bekeken, bekeken ook

Nijmegen, Gelderland

In De Pizzabakkers Nijmegen geweest? Deel je ervaringen!