TripAdvisor
Beoordeeld op 8 juli 2019 via mobiele applicatie

Luxe geen gebrek.
Vriendelijk personeel.
Alles is goed schoon.
Koffie op de kamer is top.
Goede bedden en kussens
Airco aanwezig.
Bij binnenkomst veel info aanwezig over en rond de stad.
Fietsen te huur.
Het hotel is niet goedkoop maar het is wel waar voor je geld.

Datum van verblijf: juli 2019
jjd662015, Eigenaar van Hotel Oranjestaete, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 augustus 2019

Geachte gast,

Wij danken u voor uw positieve review en hopen u nogmaals te mogen ontvangem

Beoordeeld op 29 april 2019 via mobiele applicatie

We verbleven één nachtje in het hotel. We werden heel vriendelijk en informeel ontvangen. Auto kan tegen betaling achter slot en grendel op de parkeerplaats worden geparkeerd. In de studio was alles aanwezig wat we nodig hadden voor een nachtje. De service is perfect! Heerlijke en ruime badkamer. Bij aankomst stond er een flesje wijn klaar.
Het hotel is centraal gelegen, dus je loopt zo overal heen. Een aanrader voor een nachtje in Nijmegen!

Beoordeeld op 26 april 2019

Een, in een klassiek herenhuis gevestigd aangenaam 'apart' hotel; dwz het verhuurt niet alleen kamers en appartementen met slaap- en douche-faciliteiten, maar ook met self-catering voorzieningen -zoals kookplaat, vaatwasser, koffiezetapparaat (met een rijke keuze aan alle denkbare cupjes-variëteiten), bestek, borden en glaswerk- zodat het ook geschikt is voor langer verblijf dan een paar dagen. De 'studio' aan de voorzijde van de beneden-verdieping, die wij een nachtje besliepen, was ruim, hoog, smaakvol, met zeer comfortabel bed en beddengoed, goede regendouche, en met alle faciliteiten alsof ze gisteren waren aangebracht. Complimenten.

Datum van verblijf: april 2019
jjd662015, Eigenaar van Hotel Oranjestaete, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 april 2019

Geachte gast,

Wij danken u voor uw prachtige review van ons hotel en uw verblijf.

Met vriendelijke groet.

John

Beoordeeld op 7 april 2019 via mobiele applicatie

De ontvangst was echt vriendelijk en lekker informeel. Op de kamer stond een flesje wijn en nootjes klaar. De kamer was echt groot, met tafel en leuk zitje. Het hoge plafond maakt de kamer nog ruimer. Het bed was uitstekend en de badkamer erg mooi. Het geheel liet zien dat het met zorg en aandacht is ingericht.
De volgende ochtend zet je een heerlijk kopje echt lekkere koffie gewoon op je kamer. Locatie is ook nog uitstekend.

Maar de kers op de taart is toch echt de gemeend vriendelijk ontvangst, hulp en aandacht die krijgt. Hier komen we graag nog eens terug.

Beoordeeld op 25 december 2018 via mobiele applicatie

Op eerste gezicht zou je Oranjestaete niet kiezen voor een zakelijk verblijf. Het is een informeel familie hotel, zonder serieuze receptie, geen restaurant en in een historisch herenhuis gebouwd.

Maar er zijn niet zoveel opties in Nijmegen. Gelukkig maar want Oranjestaete bleek een gouden keuze. Als je over het informele karakter, heenstapt blijft een leuk gevarieerd hotel pand over dat met heel veel liefde en klantvriendelijkheid gerund wordt.

Opties voor grote suites, mini appartementen, op een absolute top lokatie. Echt heel goed ontbijt op de kamer. Gratis koffie, je mag je eigen minibar aanvullen.

Verwacht geen overdreven luxe maar wel een geheel eigentijds verzorgd niveau.

Informeel? Huiselijk!

Datum van verblijf: december 2018
Reistype: Reisde voor zaken
jjd662015, Manager van Hotel Oranjestaete, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 december 2018

Geachte gast van hotel Oranjestaete,

Wij stellen uw mening zeer op prijs en zijn u dankbaar voor de schitterende review.