TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 7 april 2019 via mobiele applicatie

De ontvangst was echt vriendelijk en lekker informeel. Op de kamer stond een flesje wijn en nootjes klaar. De kamer was echt groot, met tafel en leuk zitje. Het hoge plafond maakt de kamer nog ruimer. Het bed was uitstekend en de badkamer erg mooi. Het geheel liet zien dat het met zorg en aandacht is ingericht.
De volgende ochtend zet je een heerlijk kopje echt lekkere koffie gewoon op je kamer. Locatie is ook nog uitstekend.

Maar de kers op de taart is toch echt de gemeend vriendelijk ontvangst, hulp en aandacht die krijgt. Hier komen we graag nog eens terug.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 25 december 2018 via mobiele applicatie

Op eerste gezicht zou je Oranjestaete niet kiezen voor een zakelijk verblijf. Het is een informeel familie hotel, zonder serieuze receptie, geen restaurant en in een historisch herenhuis gebouwd.

Maar er zijn niet zoveel opties in Nijmegen. Gelukkig maar want Oranjestaete bleek een gouden keuze. Als je over het informele karakter, heenstapt blijft een leuk gevarieerd hotel pand over dat met heel veel liefde en klantvriendelijkheid gerund wordt.

Opties voor grote suites, mini appartementen, op een absolute top lokatie. Echt heel goed ontbijt op de kamer. Gratis koffie, je mag je eigen minibar aanvullen.

Verwacht geen overdreven luxe maar wel een geheel eigentijds verzorgd niveau.

Informeel? Huiselijk!

Datum van verblijf: december 2018
Reistype: Reisde voor zaken
jjd662015, Manager van Hotel Oranjestaete, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 december 2018

Geachte gast van hotel Oranjestaete,

Wij stellen uw mening zeer op prijs en zijn u dankbaar voor de schitterende review.

Beoordeeld op 27 augustus 2018 via mobiele applicatie

Dit hotel is super je wordt heel vriendelijk ontvangen door de gastheer en je kamer is te gek mooi in oude stijl hoge plafonds mooie badkamer met alles voorhanden een keukentje erbij met zelfs vaatwasser

Beoordeeld op 18 augustus 2018 via mobiele applicatie

Last minute geboekt, een studio nabij het centrum van Nijmegen. Mooie locatie, aan de rand van het uitgaanscentrum, wel aan een drukke weg. Mooi oud pand helemaal opgeknapt en nu een hotel. Aan de voorzijde nog een terras met loungebank/stoelen.
De studio die wij voor weinig geld bewoonden was zeer ruim (woonkamer met eethoek en open keuken (zeer compleet).
Een slaapkamer en badkamer met douche en toilet. Een eigen rookhoekje buiten. Alles keurig in orde, en schoon. Je krijgt geen sleutel maar een keycard. Er is WiFi.
Voor een ontbijt (altijd op je kamer) betaal je €10 en dat is niet te veel voor hetgeen je krijgt!
Achterom is een eigen parkeerplaats, afgesloten met een degelijk hek. Je auto staat er veilig voor €12,50 per dag. (aankomstdag en vertrekdag telden bij ons samen als 1 dag). Fietsen kun je als gast gratis lenen.
De receptie is praktisch altijd bemand, alleen snachts niet. Je krijgt wel een telefoonnummer wat je dag en nacht kunt bellen.
Bij de receptie hebben we veel verschillende mensen gezien, ook de eigenaars, en ze zijn allemaal even vriendelijk en behulpzaam.
Men geeft ook goede tips over horeca. Dit hotel is erg goed bevallen, ligt op 200m van de eerste kroegen/restaurants.
Op 10 min. fietsen ben je in een natuurgebied langs de Waal.

Aanrader!! Wij zullen er zeker nog eens terugkomen.

Beoordeeld op 8 augustus 2018 via mobiele applicatie

Uitstekend hotel. Ruime studio met keuken. Schoon, smaakvolle inrichting Ikea gecombineerd met oudere meubels. Prima bed. Goed werkende airco! En voor 10 euro pp een zeer compleet ontbijt. Badkamer is wat smal maar wel met fijne douche en luxe wastafel.