“Top”
Beoordeling van Restaurant Het Savarijn

Restaurant Het Savarijn
Reserveren met
Restaurant Het Savarijn is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 25 van 330 Restaurants in Nijmegen
Keukens: Frans, Internationaal
Wijk: Stadscentrum
Beschrijving: In restaurant Het Savarijn kunt u in een stijlvolle, informele ambiance lekker eten en drinken. Onze keuken is door de jaren heen constant in beweging geweest. Altijd met respect voor en herkenbaarheid van de gebruikte produkten. Verse ingrediënten in combinatie met een ambachtelijke, seizoensgerichte keuken vormen de basis voor onze gerechten en diverse menu's. Onze keukenstijl heeft sinds 2018 een nieuwe impuls gekregen door de komst van onze nieuwe Italiaanse chef-kok, Alessandro Sapienza, Het Savarijn behoort al jaren tot de betere restaurants van Nijmegen. Dit is te danken aan een constant goed niveau van de keuken en aan de fraaie wijn-spijs combinaties, maar zeker ook aan de vriendelijke en attente bediening. Het Savarijn werkt met maandkaarten. Hierop vindt u gerechten die zijn geïnspireerd door het seizoen en gebaseerd op het aanbod van de markt.
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een aantal jaren Nijmegen weer bezocht en ook het Savarijn. Weer geweldig gegeten. 5-gangen menu; carpaccio van zwaardvis, zalm met asperges, zwezerik met risotto, lam met spinazie en een kaasplankje. Geserveerd met prachtig wijnen als Riessling en Verdichio. Bediening ontspannen, professioneel en vriendelijk. De eigenaar en sommelier Niek heeft nog steeds een Top tent met super prijs/kwaliteit verhouding op goeie plek in Nijmegen. Top!

Datum van bezoek: mei 2018

31 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke avond. Eten als een 'engeltje over de tong'. Leuke bediening. Ongedwongen sfeer in een toprestaurant. Thanks.

Datum van bezoek: maart 2018
17 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Om de vijftigjarige verjaardag van één van ons te vieren, een weekend Nijmegen gepland in B&B MOoij in de Ooijpolder en een diner bij Savarijn op zaterdag-avond. Fantastisch diner in een goede ambiance en uitstekende service van het attente personeel, wijn arrangement is een aanrader!

Datum van bezoek: februari 2018
27 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, uiterst vriendelijk personeel. Interieur gedateerd, verlichting slecht. Met passie gekookt en opgediend. Fijne tent restyling noodzakelijk.

Datum van bezoek: januari 2018
4 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eens in de zoveel tijd ga ik met collega’s en gasten hier eten. Er is altijd een tafel zo opgesteld dat je met elkaar tegelijk kunt praten, tot aan 10 personen toe zoals afgelopen donderdag.
Het restaurant heeft de sfeer van een huiskamer en ondanks de aanwezigheid van 2 andere groepen bleef de sfeer intiem.
Het eten is altijd goed met passend wijnarrangement. Prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed.

Datum van bezoek: december 2017

Reizigers die Restaurant Het Savarijn bekeken, bekeken ook

Nijmegen, Gelderland
Nijmegen, Gelderland

In Restaurant Het Savarijn geweest? Deel je ervaringen!