Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 131
Hotels.comUS$ 131
PricelineUS$ 123
TravelocityUS$ 131
eDreamsUS$ 123
Orbitz.comUS$ 131
Beoordeeld op 26 maart 2022 via mobiele applicatie

Prima stadshotel. Parkeren dichtbij in parkeergarage. Echt begin van de stad. Alles heerlijk op loopafstand. Kamer en badkamer prima. Aan de voorkant hoor je heel goed de geluiden van de straat en het uitgaansleven, maar dat past bij de locatie. Ontbijt is prima.

Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeeld op 2 augustus 2020

Prima hotel om een paar dagen te verblijven. De kamer is ruim en schoon. Gunstige liggen ten opzichte van het station en de bezienswaardigheden in de stad.
Het ontbijt is goed. Vriendelijke medewerkers die er alles aan doen om je verblijf prettig te alen verlopen.
Het enigste min punt is dat dit hotel geen lift heeft. Daardoor is het niet voor iedereen een geschikte locatie.

Kamertip: Let op: er is geen lift aanwezig
Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 15 oktober 2018

Hotel aan begin van de winkelstraat. Kleine kamers, zonder airco, maar wel schoon.
Geen eigen parkeergelegenheid, maar algemene garage nabij.
Ontbijt in orde. Geen gezellig restaurant of gezellige bar/lounge aanwezig.

Datum van verblijf: september 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 16 juli 2018 via mobiele applicatie

Centraal gelegen hotel, zowel bij het stadsdeel als treinstation.
Prima overnachting gehad met concert van eminem.
Bedden slapen heerlijk, ontbijt prima, enige minpuntje is geen airco... waaiertjes helpen een beetje

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 19 juni 2018 via mobiele applicatie

Klein hotel, makkelijk aan te rijden. Geen eigen parkeergelegenheid. Geparkeerd in de Keizer Karel garage. Kost €12,00 voor 24 uur en is een minuut of wat lopen naar het hotel. Vanuit het hotel loop je zo het centrum in dus ideaal.
De kamer was netjes en schoon. Helaas geen airco, maar er stonden wel ventilatoren klaar die we dus hard nodig hadden ondanks dat het buiten maar 20 graden was. Het voelde wat benauwd aan.
Het ontbijt was voldoende.

Datum van verblijf: juni 2018