Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 141
eDreamsUS$ 141
FindHotelUS$ 141
Agoda.comUS$ 141
EtripUS$ 141
ZenHotels.com
Beoordeeld op 2 oktober 2021 via mobiele applicatie

Heerlijk verblijf. Zeer vriendelijk ontvangen met een lekker drankje. Het gehele verblijf geholpen door erg vriendelijk personeel. Ook de kamer is ons zeer goed bevallen. Enig minpuntje is de badkamer, alles ziet er leuk en hip uit maar de badkamer is hierin niet meegenomen. Maar dat mag de pret niet drukken, voor een fijn verblijf in Nijmegen is hotel Credible zeker aan te raden.

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 23 september 2021 via mobiele applicatie

We werden heel goed ontvangen en vriendelijk behandeld, zo kom je al heel leuk binnen. De kamer is schoon, bedden slapen goed. Leuk ingericht allemaal. We sliepen aan de straatkant, je hoort wel wat maar als je niet van geluid houdt moet je naar de veluwe. Ook het restaurant is een enorme aanrader

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 11 oktober 2020

Wat een leuk plekje is dit zeg! Het hotel is hip ingericht en ligt onwijs centraal. Parkeren voor 10€, een prikkie dus. De kamers zijn inderdaad wat gehorig maar dit stoort niet. Bedden lagen heerlijk en de kamer was van alle gemakken voorzien. Ook het ontbijt was top! Wij hadden een jarige en gevraagd of de kamer (met eigen spullen) versierd kon worden. Dit was super leuk en met veel enthousiasme gedaan. Dank hiervoor!

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 21 augustus 2020 via mobiele applicatie

Super leuk ontvangen door het enthousiaste personeel met een koffie van het huis. Fijne sfeer, lekker ontbijt, goede en schone kamers en goedkope cocktails, in het centrum van Nijmegen. Tip: huur een fiets om de stad door te komen.

Datum van verblijf: augustus 2020
Hotel Credible, Gastenservice/Front Office van Hotel Credible, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 augustus 2020

Beste Felix,

Bedankt voor de geweldige review! Wat een mooie complimenten :-)
We zijn blij dat jullie het zo leuk hebben gehad en hopen jullie in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen!

Bedankt voor jullie bezoek en graag tot een volgende keer!

Team Credible

Beoordeeld op 23 juni 2020 via mobiele applicatie

Het is een zeer net hotel.
Alles is goed verzorgd en je zit in het centrum.

We werden hartelijk ontvangen ondanks dat het het druk was. Elke gast is belangrijk.

Kamer was goed, ruim en leuk ingericht.

Datum van verblijf: juni 2020