Beoordeeld op 25 augustus 2019

Op zichzelf leuk gemoedelijk verblijf.Jammer van de " platendraaier" met zijn veel te luide muziek. Verpest in hoge mate de sfeer.Reden om er niet meer heen te gaan. In het verleden kwamen wij hier vaak, nu helaas zeer af en toe. Wijn zijn echt niet de enigen die hierover klaagden, hebben dit al vaker aan de bediening gemeld.Antwoord; dat horen wij vaker. Ook dat nog .

Datum van verblijf: augustus 2019
markn954, Eigenaar van Hotel Credible, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2019

Beste Jo b,

Je recensie verbaast ons omdat we al 3 maanden geen DJ meer hebben bij Credible. We hebben er inderdaad een aantal keer negatieve reactie op gehad omdat sommige van onze gasten de muziek te hard vonden staan.

Je reactie op 25 augustus 2019 moet dus gebaseerd zijn op een ervaring van meer dan 3 maanden geleden?

Groet M.Nijhuis hotel Credible

Beoordeeld op 11 augustus 2019 via mobiele applicatie

Top locatie, leuke sfeer, lekker eten, super vriendelijke meisjes, goed ontbijt, leuk om spelletjes te spelen, veel lekkere biertjes, gezellig ingericht, prima kamer, allemaal betaalbaar. Lang verhaal kort: top!

Datum van verblijf: augustus 2019
HotelCredible, Front Office Manager van Hotel Credible, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2019

Beste gast,

Heel erg bedankt voor deze fantastische review!
Ontzettend leuk om deze mooie complimenten terug te lezen, we hopen jullie snel weer opnieuw te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 14 juni 2019 via mobiele applicatie

Prima hotel en gunstig gelegen.
Informeel met een vlotte leuke bar, restaurant, hangplek,werkplek, terras beneden.
Onze kamer was prima en schoon.
Ook nog een personal touch : een roos met een handfeschreven kaartje : veel plezier bij Bon Jovi .
Prijs was ook redelijk.
Tegenover het hotel is een parkeergarage en het hotel verkoopt uitrijkaarten voor dag parkeren ( deze zijn niet te koop in de parkeergarage)

Datum van verblijf: juni 2019
HotelCredible, Front Office Manager van Hotel Credible, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juni 2019

Beste Marko,

Bedankt voor je review en graag tot een volgende keer!

Beoordeeld op 4 juni 2019

Het hotel ligt aan de rand van het centrum vlakbij een park en de waalkade. Je wandelt zo het centrum in, vol met leuke restaurants en winkels, maar ook een bushalte voor de deur.

Fijne kamer met een mooie gerenoveerde badkamer, fijn uitzicht en een lekker bed. Neem wel oordopjes mee voor het geluid vanaf de straat. (ik sliep met het raam open omdat ik dat prettig vind)

Ontbijt (en heerlijke cappuccino) bestel je vanaf de kaart, maar je kunt er ook lekker lunchen en dineren. Probeer vooral ook een heerlijke cocktail ;) Het oogt heel kleurrijk en sfeervol. Echt leuk gedaan! Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam en de communicatie vooraf vond ik ook top!

Echt een aanrader als je deze geweldige stad gaat bezoeken!

Datum van verblijf: mei 2019
  • Reistype: Reisde alleen

Beste Jacqueline,

Bedankt voor je mooie review!
Leuk om te horen dat je het naar je zin hebt gehad bij ons, we hopen je snel nog eens te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 15 april 2019

Tijdens vrijgezellenfeest hebben we geborreld in de bar & na het stappen hebben we in het hotel geslapen. Met het reserveren van statafels in de bar werd meegedacht, het reserveren van de kamers, ontbijt etc. Zelfs de kamer waar de aanstaande bruid sliep was voor haar versierd. Dit was een leuke verrassing! Ook het ontbijt werd leuk geserveerd; een eigen buffetje. Echt een hip hotel, iedereen was erg enthousiast!

Datum van verblijf: april 2019
HotelCredible, Front Office Manager van Hotel Credible, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 april 2019

Beste Iris, wat een fantastische review! Bedankt voor de mooie complimenten!

We zijn erg blij te horen dat jullie het naar jullie zin hebben gehad bij ons, we verwelkomen jullie graag weer bij een volgend bezoek aan Nijmegen ;-)