Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 130
PricelineUS$ 120
eDreams
Hotels.comUS$ 130
TravelocityUS$ 130
Trip.comUS$ 151
Beoordeeld op 30 juni 2021

Heel fijn hotel. Super vriendelijke ontvangst. Onze reservering zonder problemen diverse malen mogen verzetten. Mooie ruime en schone kamer. Prima ontbijt. Sfeervol hotel van waaruit je direct de stad in kunt lopen.

Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 18 mei 2021

Leuk hotel gelegen aan de Waalkade, onze kamer had een schitterend uitzicht over de Waal. Douche op de kamer was klein maar fijn. Ontbijt was goed verzorgd.
Personeel is zeer vriendelijk en maakt je graag wegwijs in het gezellige Nijmegen.

Kamertip: Vraag naar een kamer met uitzicht over de Waal.
Beoordeeld op 19 september 2020

De ligging van het hotel is prima centraal gelegen, hotel zelf heeft krappe gangen ( wat als er ooit wat gebeurt)
Kamer was redelijk maar niet echt schoon , vlekken op vloerbedekking, doorgezakt matras
Bij het opruimen van de kamer werd het bed gewoon dicht geslagen kuilen en plooien van het slapen zaten er nog in.
Prullenbak in badkamer was niet geleegd.
Ontbijt was wel weer prima.

Beoordeeld op 18 september 2020 via mobiele applicatie

Goed ontvangst en we hadden kamer 2 e verdieping. Schoon en alles wat je nodig hebt. Niet groot maar dat vind ik lekker omdat ik niet goed te been ben. Heerlijke douche. Bedden zijn zacht maar slapen wel erg goed, geen rugpijn wat op de loer bij ons ligt bij zachte bedden. Ramen kunnen niet open wel airco.
Ontbijt is prima. Lekkere verse broodjes, gekookt ei, yoghurt, Müsli etc. Precies wat je van 3 sterren kunt verwachten in oud sfeervol pand. Er is een ruimte om fiets te parkeren. Wanneer je slecht ter been bent via voordeur enige opstapjes maar bij nachtingang maar 1. Tevreden!

Beoordeeld op 3 september 2020

Mooi hotel, prima locatie. Prachtig aan de waal gelegen en op loopafstand van terrasjes en het winkelcentrum. Wij hadden een incheck na 18u dit was prima geregeld. Helaas was onze tv stuk. Dit heb ik bij het uitchecken gemeld waarop ik als antwoord kreeg; dat ze dat wel wist maar door onze late check in dit niet door heeft kunnen geven. Hoe raar? Als je weet dat hij niet doet dan repareer je hem toch?

Vervolgens wilden we ons parkeerkaartje betalen bij de receptie vragen ze opeens €17,50u voor een dagkaart terwijl er €10 was aangegeven op de site. Dit gezegd te hebben kon het wel voor €10 hoe raar is dat?

Al met al een matige service, voor een goedkoop nachtje nijmegen is het oke.