“Druk restaurant in Nijmegen”
Beoordeling van La Cubanita

La Cubanita
Geclassificeerd als nr. 222 van 318 Restaurants in Nijmegen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Veel mensen, matige service, koud eten. Veel valt er niet meer te zeggen over dit restaurant. Te weinig personeel, te druk met het aanvullen van drankjes ipv het tijdig serveren van de tapas. Duurt te lang, aantal bestelde producten nooit gekregen. Wat geserveerd werd was redelijk maar koud. Voor ons niet meer

1 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima gegeten. Goede bediening en service. Prima geld kwaliteit verhouding. Dus zeker aan te raden .

21 maart 2018 beoordeeld

Nadat de serveerster de eerste keer aan tafel verscheen moesten we haar de keren erop steeds maar gaan zoeken. Onze eerste bestelling raakte kwijt en toch niet (wij snapten het ook niet meer), voor een glas kraanwater (geloof me, we dronken wijn en cocktails dus het ging niet om het geld) kwamen we van een koude kermis thuis. 'Dat schenken we niet, enkel flesjes.' Zeer matige ervaring, voor mij geen tweede keer.

8 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De derde keer dat ik naar la cubanita ben geweest. Voorheen met mijn vriendin nu met mijn collega's.
Toen ik er met mijn vriendin was, waren we al niet te spreken over de service: komen de hele avond bijna niet naar je toe voor drank. Wanneer we eten hadden besteld en we hadden geen drank, moesten we echt heel lang wachten totdat iemand kwam.
Nu hadden we gereserveerd met een groep van 14. Ik had een week eerder gebeld om een uur later te komen. Dus ipv van 17.00 om 18.00 aanwezig.
Toen we binnen kwamen zagen we dat we 2 losse tafels van 7 hadden. Dit kon niet anders. Ook kwam iemand naar ons toe en zei dat we maar tot 19.30 konden blijven. Dus 1.5 uur tapas eten ipv 2.5 uur.
Na lang zeuren kregen we haar zover om tot 20.00 te blijven.
De hele avond was ook weer de service ronduit slecht. Er werd wederom heel slecht op drank gelopen. En dit terwijl we een grote groep waren en dichtbij de bar zaten.
Het eten was meerdere keren koud/lauw en niet gaar.
Om 19.30 kwam dezelfde dame naar ons toe en zei dat we nu de laatste ronde eten en drank konden bestellen. Ook het toetje moest nu en kon niet later.
Wederom een erg slechte service.

5 maart 2018 beoordeeld

Tapas veel voor weining , er zijn er veel van deze tapasrestaurants maar dit was boven het gemiddelde

Reizigers die La Cubanita bekeken, bekeken ook

Nijmegen, Gelderland

Nijmegen, Gelderland

In La Cubanita geweest? Deel je ervaringen!