“Kronenburgpark”
Beoordeling van Kronenburgerpark

Kronenburgerpark
Geclassificeerd als nr. 4 van 72 dingen om te doen in Nijmegen
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi park in het centrum van het mooie Nijmegen. Een park waar ik bijzondere herineringen aan heb omdat ik zo’n 20 jaar geleden nog aan het park heb gewoond. Heerlijk om op een zomerse dag te vertoeven. Een mooie vijver in het park en de resten van de oude stadsmuur en kruidtoren. Als je toevallig in Nijmegen bent loop een rondje door dit mooie park.

23 mei 2018 beoordeeld

Dacht ik dat dit park saai park was tussen flats in Nijmegen...Maar dit is een prachtig park met historische monumenten in het centrum. Met mooie hoogteverschillen, doorkijkjes, grasvelden, water. Een must als je Nijnegen bezoekt.

13 mei 2018 beoordeeld

veruit het beste wat Nijmegen te bieden heeft: mooi park, rustig, proper en heerlijk om in rond te wandelen

29 april 2018 beoordeeld

Dit park heeft wat hoogte verschillen, mooie water partijen en je ziet wat overblijfselen van de oude stadsmuur of verdedigings werken, waaronder de Kruittoren. Mooi aangelegd.

Bekijk meer beoordelingen
28 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens een stadswandeling door Nijmegen ook dit park bezocht. Een erg mooi park met veel bijzondere bomen en stukken van de oude vestigingsmuur. Goed voor een mooie wandeling.

Reizigers die Kronenburgerpark bekeken, bekeken ook

Nijmegen, Gelderland

In Kronenburgerpark geweest? Deel je ervaringen!